Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران فضای مجازی همزمان با فرارسیدن سالروز ربوده شدن چهار دیپلمات ایرانی هشتگ #حاج_احمد_متوسلیان را دغ کردند.


به گزارش شریان نیوز،همزمان با فرارسیدن ۱۴ تیرماه سالروز ربوده شدن چهار دیپلمات ایرانی به نام‌های سیدمحسن موسوی، احمد متوسلیان، تقی رستگارمقدم و کاظم اخوان توسط رژیم صهیونیستی، کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی با  هشتگ #حاج_احمد_متوسلیان با وجود گذشت نزدیک به سی و هفت سال همچنان اعلام کردند ملت ایران چشم به راه است تا از سردار مقاوم جبهه‌های جنگ و پیشرو در مبارزه با رژیم صهیونیستی استقبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در چهاردهم تیرماه سال ۱۳۶۱ اتومبیل هیأت نمایندگی دیپلماتیک کشورمان در حال ورود به شهر بیروت و عبور از پست ایست‌وبازرسی بودند که مزدوران حزب فالانژ اتومبیل آنان را متوقف و چهار سرنشین این خودرو را به رغم مصونیت دیپلماتیک گروگان گرفتند و پس از شکنجه و بازجویی به نظامیان رژیم صهیونیستی تحویل دادند و از سرنوشت آنان تاکنون اطلاعی در دست نیست.

امروز به مناسبت سالروز ربوده شدن حاج احمد متوسلیان و سه دیپلمات ایرانی همراه او، کاربران فضای مجازی با اشتراک گذاشتن هشتگ #حاج_احمد_متوسلیان از این سردار پرافتخار نوشتند. در ادامه نمونه‌هایی از این پست‌ها را می‌بینید:

برچسب هامتوسلیان

منبع: شریان

کلیدواژه: متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم