Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن انگلیسی که در پرواز بمبئی هندوستان به لندن به صورت مهماندار هواپیما آب دهان پرتاب کرده بود تنها پس از دو هفته از آزادی از زندان دست به خودکشی زد. جسد «سیمون برنز» ۵۰ ساله در تاریخ ۱ ژوئن در پایین صخره‌ای بلند در سواحل ایسکس انگلیس پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمون دو هفته پیش از زندان برنزفیلد که یک زندان ویژه زنان است آزاد شده بود. سخنگوی پلیس ایسکس انگلیس تایید کرد که زنی که جنازه اش در سواحل ایسکس پیدا شده سیمون برنز بوده است.

سیمون در ماه آوریل به جرم مصرف مشروبات الکلی در داخل هواپیما، اهانت و پرتاب آب دهان به صورت یک مهماندار هواپیما به ۶ ماه زندان محکوم شده بود. او پس از این حادثه در لندن توسط پلیس این شهر دستگیر و روانه دادگاه شد.

ویدئویی که توسط یکی از مهمانداران و با تلفن همراه تهیه شده بود نشان می‌داد که او پس از درگیری لفظی با مهمانداران و چند نفر دیگر از پرسنل هواپیما اقدام به پرتاب آب دهان به صورت یکی از آن‌ها کرده بود.

این اتفاق در تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۸ و در یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی هندوستان رخ داده بود. این زن پس از کشیدن سیگار در داخل توالت هواپیما با یکی از مهمانداران درگیر شده و به صورت او آب دهان پرتاب کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

زن مهاجم به مهماندار هندوستانی دست به خودکشی زد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها مسافر هواپیما لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • چطور جلوی بیرون ریختن آب دهان در خواب را بگیریم؟
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام