Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد کالدرون با پرسپولیس یک ساله بسته شده است. این بدان معناست که پرسپولیس اگر بخواهد برای یک فصل دیگر هم این سرمربی آرژانتینی را حفظ کند تابستان آینده دوباره باید با او وارد مذاکره شود.

پرسپولیس قطعا در صورتی تابستان آینده با کالدرون برای تمدید وارد مذاکره خواهد شد که این مربی در فصل پیش رو خوب عمل کرده و مثلا با پرسپولیس به جام دست یافته یا در مجموع بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگرچنین اتفاقی بیافتد، به طور خودکار قیمت کالدرون گران می‌شود و این مربی آرژانتینی قطعا خواهان امتیازات جدیدی بخصوص در زمینه مسائل مالی خواهد شد. مدیران پرسپولیس هم در آن موقعیت، مجبورند که برای حفظ کالدرون به شروط او از جمله افزایش دستمزد رضایت دهند.

همین اتفاق در استقلال هم به وقوع پیوست و مدیران وقت این باشگاه زمان جذب شفر با او تنها یک قرارداد کوتاه مدت بستند. اما زمانی که شفر بعد از ورود به ایران توانست عملکرد خوبی داشته باشد، مدیران استقلال تحت فشار هواداران که خواهان حفظ شفر بودند، مجبور شدند که نه تنها با شفر به صورتی بلند مدت تمدید قرارداد کنند بلکه دستمزد او را هم به شکلی نجومی افزایش دهند. مفاد آن قرارداد به شکلی بود که هنوز هم برای استقلال دردسرساز است و بعد از اخراج شفر، این مربی آلمانی درصدد است که همچنان مبلغ قراردادش برای فصل بعد را هم از باشگاه استقلال بگیرد.

پرسپولیس هم برای قرارداد بستن با کالدرون دچار چنین اشتباهی شده است. این در حالی است که مدیران پرسپولیس می‌توانستند با همین دستمزد با کالدرون یک قرارداد بلند مدت ببندند، اما در قرارداد یک بند فسخ قرارداد یک طرفه را هم برای خود محفوظ نگه دارند تا صورتی که کالدرون نتواند استاندارد‌هایی خاص (مثلا کسب جام) را رعایت کند، آنگاه مدیران پرسپولیس بتوانند با استفاده از همین بند فسخ او را کنار بگذارد.

با چنین شرایطی در صورتی که مدیران پرسپولیس خواهان ماندن کالدرون برای بیش از یک فصل باشند، دیگر مجبور به بستن یک قرارداد جدید و افزایش احتمالی دستمزد این مربی آرژانتینی هم نبودند تا احتمال شکل گیری ماجرایی شبیه به شفر هم از بین برود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کالدرون شفر استقلال پرسپولیس تابناک ورزشی سامانه نیما حج جشن تیرگان فدریکا موگرینی تنگه جبل الطارق اینستکس ملک سلمان کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت