Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@07:48:23 GMT

ملی پوش ترکیه به یوونتوس پیوست +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۲۹۶۳

ملی پوش ترکیه به یوونتوس پیوست +عکس

باشگاه یوونتوس به صورت رسمی خبرجذب مریح دمیرال را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت رسمی باشگاه یوونتوس با انتشار خبری به صورت رسمی اعلام کرد که مریح دمیرال به بیانکونری پیوسته است. بیشتر بخوانید: بوفون رسما به یوونتوس پیوست +عکس

قرارداد این بازیکن تاپایان فصل 2024 و در ازای 18 میلیون یورو صورت گرفت. دمیرال 21 ساله بازیکن ساسولو بود که با یک قرارداد 5 ساله پیراهن بانوی پیر را به تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریح بازیکن تیم ملی ترکیه است که در پست دفاع بازی می کند. دمیرال در فصل گذشته 2 گل در سری آ به ثمر رساند و 1260 دقیقه برای تیمش بازی کرده است.

البته در روزهای پر سر و صدای باشگاه یوونتوس هواداران یووه در انتظار خبر حضور دلیخت در تورین هستند.

دیروز بوفون اسطوره باشگاه پس از یک سال دوری دوباره به یووه پیوست و پیش از این رابیو پیراهن بیانکونری را به تن کرده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس درگیری های اسرائیل فوتبال تیم ملی ترکیه ساسولو سری A ایتالیا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هرتابرلین بعد از امروز(دوشنبه) اعلام کرد، آیمن بارکوک، بازیکن این باشگاه، شنبه شب در یک کلاب شبانه مورد حمله قرار گرفته است.

طبق اطلاعاتی بیلد، بارکوک چندین بار از ناحیه صورت مورد اصابت قرار گرفته و دچار شکستگی‌های متعددی از جمله شکستگی بینی و استخوان گونه شد.

در بیانیه مطبوعاتی باشگاه آلمانی آمده است:"دیروز وقتی فهمیدیم که آیمن بارکوک به دلیل جراحات از ناحیه صورت باید به بیمارستان منتقل شود و این خبر وحشتناکی بود.

آیمن دیروز(یکشنبه) یک عمل موفقیت آمیز داشت اما فعلاً در دسترس تیم نخواهد بود. این موضوع در همان شب توسط پلیس پیگیری شد. برای ایمن آرزوی بهبودی سریع داریم و امیدواریم که او به زودی به زمین بازگردد."

این بازیکن 25 ساله در حال حاضر به صورت قرضی از باشگاه ماینتس در هرتابرلین بازی می‌کند. انتقال قرضی او در انتهای فصل به پایان می‌رسد.

بارکوک از ابتدای سال تاکنون 13 بازی برای هرتابرلین در تمامی مسابقات انجام داده است. او در برد 3-2 مقابل پادربورن یکی از گلزنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد