Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:43:47 GMT

احتمال جدایی احمدزاده از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۳۱۳۹

احتمال جدایی احمدزاده از پرسپولیس

فرشاد احمدزاده هر چند با پرسپولیس کارش را شروع کرده ولی شایعاتی درباره جدایی دوباره این بازیکن از جمع قرمزها شنیده می‌شود.

به گزارش مشرق، فرشاد احمدزاده هافبک سابق پرسپولیس هفته قبل به این تیم بازگشت و با این باشگاه قراردادی جدید امضا کرد. این قرارداد البته هنوز ثبت نشده است. احمدزاده هر چند با پرسپولیس کارش را شروع کرده ولی شایعاتی درباره جدایی دوباره این بازیکن از جمع قرمز‌ها شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیکان فرشاد می‌گویند هجمه‌ها علیه این بازیکن و فشاری که روی او وجود دارد باعث شده تا حتی به مسئولان باشگاه بگوید اگر فکر می‌کند ماندنش به ضرر تیم است، می‌تواند به باشگاه دیگری ملحق شود.

بیشتر بخوانید:

حضور سیدی در پرسپولیس ضعف مدیریت است

احمدزاده دو فصل قبل از پرسپولیس جدا و به باشگاه اسلاسک لهستان ملحق شد. انتقال او به این باشگاه با موفقیت همراه نشد. احمدزاده جایگاه ثابتی در ترکیب نداشت و نتوانست آن گونه که باید خوش بدرخشد. به همین دلیل تصمیم گرفت دوباره به ایران بازگردد. او با پیشنهاداتی از تراکتور و سپاهان هم روبه‌رو شد، اما دوست داشت برای پرسپولیس بازی کند. به همین خاطر با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشست و به توافق رسید.

حالا، اما اتفاقات طوری رقم خورده که این بازیکن هم ترسیده در پرسپولیس بماند. بعضی از هواداران گویا این بازیکن را تهدید هم کرده‌اند. احمدزاده به این نتیجه رسیده که اگر فصل بعد دو بازی بد کند، سریعاً روی سکو‌ها جو علیه‌اش خواهد بود. احمدزاده می‌ترسد چنین جوی باعث شود نتواند خواسته‌ها را برآورده کند و خیلی زود مجبور به جدایی دوباره از این باشگاه شود. او صحبت‌هایی در این باره با مسئولان پرسپولیس داشته ولی وضعیتش هنوز مشخص نیست. اگر در روز‌های آینده دیدید این بحث جدی‌تر شد، تعجب نکنید. احمدزاده منتظر است ببیند جو چطور خواهد شد و آیا همه چیز تغییر می‌کند یا اینکه تهدید‌ها و جو بدی که وجود دارد، ادامه‌دار می‌شود. همین حالا باشگاه تراکتور همچنان خواهان جذب این بازیکن است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس درگیری های اسرائیل فرشاد احمدزاده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن