Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از مجموعه «گنجینه تاریخ ادبیات کودک و نوجوان» فردا یکشنبه ۱۶ تیر با حضور مولفان و نویسندگان این مجموعه در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.

این‌مجموعه، با هدف بازخوانی آثار قدیمی ادبیات فارسی کودکان توسط انتشارات مدرسه به چاپ رسیده و شامل ۲۰ جلد است که گزیده‌ای از کتاب‌های دوره قاجار را برای کودکان شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب‌های این‌مجموعه به روش جدید بازنشر شده و گروهی از نویسندگان و پژوهشگران با تصحیح مطالب و نگارش مقدمه بر کتاب‌ها در تهیه و تولید آن مشارکت داشته‌اند. دبیر این مجموعه سیدعلی کاشفی خوانساری است و از جمله نویسندگان همکار این مجموعه می‌توان به حمیدرضا شاه‌آبادی، اسفندیار معتمدی، مسعود کوهستانی‌نژاد، محمود برآبادی، نرگس پدرام و… اشاره کرد.

آثاری که در مراسم یادشده رونمایی و معرفی می‌شوند عبارتند از: «احمد»، «اخلاق مظفری»، «مثنوی الاطفال»، «سلیم جواهری»، «رساله تربیت»، «تادیب‌الاطفال»، «گلزار ادبی»، «علی»، «رهنمای سعادت»، «تحصیل‌العلم»، «چرا به این جهت» و...

مراسم رونمایی از این مجموعه فردا یکشنبه ۱۶ تیر از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک ۲ برگزار می‌شود.

کد خبر 4658872 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سرای اهل قلم ادبیات کودک و نوجوان انتشارات مدرسه رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم رونمایی از کت مراسم رونمایی

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»