Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@11:38:21 GMT

محمدرضا زائری: نفوذی‌ها بیکار نیستند!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۵۸۷۸

ساعت 24- چهل سال پیش تقریبا هیچکس به سقوط رژیم شاهنشاهی و پیروزی سریع انقلاب امیدی نداشت و حتی مبارزان و رهبران قیام نیز تصور می کردند نتیجه گرفتن از تلاش ها و مجاهدت ها چندین سال طول خواهد کشید.

جریان های مخالف انقلاب که از پیروزی قیام مردم مسلمان و شکل گرفتن یک نظام انقلابی مردمی و مستقل با هویت اسلامی خوشنود نبودند با تمام تفاوت ها و اختلاف هایشان از سلطنت طلب شاه پرست تا منافق مجاهد خلق و چریک فدایی و توده ای به مرور همه در یک نقطه اشتراک نظر و اتفاق هدف پیدا کردند و آن ضربه زدن به این نظام نوپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آن موقعیت و شرایط حساس، انواع مشکلات از اختلاف های داخلی و آشوب های مناطق مرزی تا ماجرای لانه جاسوسی و آغاز جنگ تحمیلی همه فضایی پرتنش و پر حادثه به وجود آورده بود.   
ناشی گری ها و نابلدی های خیرخواهان در کنار قصور ها و تقصیرهای نیروهای خودی از یکطرف و فقدان چهره های شاخص و توانا مانند شهید بهشتی و مشکلات جدید و تهدیدهای دشمن از سوی دیگر فراغت و فرصتی برای تثبیت وضع جدید باقی نمی گذاشت.  
در چنین وضعیت ملتهب و آشفته ای هم نیروهای مخالف و افراد غیر معتقد به آرمانهای انقلاب و عناصر تشکیلات فراماسونری و بهایی ها و وابستگان صهیونیست ها و عوامل منافقین و ... که یکباره نابود و محو نشدند!
خوب بسیاری از این افراد در کشور باقی ماندند و در آن فضای آشفته خود را همرنگ جماعت کردند و به طور طبیعی نه تنها ریش گذاشتند و در نماز جماعت و راهپیمایی و نماز جمعه حضور یافتند، بلکه در طول این چهار دهه کاسه داغ تر از آش شدند و چه بسا هرجا هم توانستند نیروهای اصیل انقلاب را هم از میدان به در کردند!     
اصلا معادله پیچیده و موضوع عجیب و غریبی نیست،  فرض کنید دور از جانتان خود شما نفوذی باشید و بخواهید به سهم خود برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام بکوشید و برای سرنگونی انقلاب تلاش کنید، چه خواهید کرد؟
قطعا با ظاهر انقلابی و شعارهای انقلابی به میدان می آیید و بیکار هم که نخواهید بود! سؤال اصلی و بسیار مهم این است: چه کاری حرکت و پویش این نظام را می گیرد و مانع تحقق و پیشرفت اهداف آن می شود؟
واضح است که شعارهای رنگارنگ و پراحساس و جدی مانع و مشکلی نیست، آنچه واقعا اهمیت و خطر دارد ناامید کردن مردم و نخبگان و ایجاد اختلال در مسیر رشد و توسعه است، مشغول کردن نظام و مردم به مسایل حاشیه ای و مقطعی و بی اهمیت است ، سپردن کارها به افراد نالایق است، هزینه درست کردن برای رهبری است، احمق جلوه دادن روحانیت است، ایجاد شکاف بین قشرهای مختلف مردم است، بستن راه انتقاد و گفتگوست و...
نفوذی یعنی کسی که در حساس ترین موقعیت ها در لباس دوست و با ظاهر خودی دارد بی سروصدا ضربه های عمیق را به ریشه می زند، اگر دنبال نفوذی ها می گردید دنبال پرچم آمریکا و کت وشلوار شوروی یا کلاه اسراییل و کراوات انگلیس نباشید!
* منتشر شده در روزنامه خراسان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاِک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاِک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت:«دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند