Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:31:48 GMT

۱۷۰ تشکل تعاون روستایی در هرمزگان فعال است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۶۰۰۸

۱۷۰ تشکل تعاون روستایی در هرمزگان فعال است

سیروس اسدپور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین ۱۱۳ اتحادیه تعاونی استانی و شهرستانی، ۵۹ شرکت تعاون روستایی، ۴۴ تعاون کشاوزی، ۲۳ شرکت تعاونی تولید، ۲ شرکت سهامی زراعی، ۶ شرکت تعاونی زنان و ۲۲ صنف کشاورزی و خبرگان نیز زیرپوشش شبکه تعاون روستایی هرمزگان هستند.

وی بیان داشت: ۱۴۵ هزار کشاورز و تولید کننده در قالب عضویت در تشکل های یاد شده ساماندهی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان اظهارداشت: تعاونی های روستایی برای رفع نیازهای مشترک تولیدکنندگان ایجاد می شود و همه فعالیت های بخش کشاورزی شامل خرید و فروش محصولات، توزیع و خرید فرآورده های دامی در تعاونی ها صورت می گیرد.

اسدپور پور گفت: مهم ترین اولویت سازمان تعاون روستایی در واقع تقویت شرکت های تعاونی تولیدی و کشاورزی روستایی و کمک به شکوفایی این بخش است.

وی یادآورشد: سازمان تعاون روستایی گسترده ترین شبکه تعاونی در بخش کشاورزی دارد که حمایت، هدایت و نظارت بر امر تولید در این بخش را برعهده دارند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد

به گزارش صدای ایران، شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر استان البرز در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای برتر استان البرز در سال 1403 انتخاب شد.
 
آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در هفته کار و کارگر برگزار شد و از شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر کار با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شد.
 
در این برنامه که محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و سایر مدیران استانی حضور داشتند، از مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، بعنوان واحد برتر کار استان البرز ، با اهدای لوح تقدیر و‌‌ تندیس تجلیل شد.      

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید