Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی اعلام کرد: در راستای بهسازی شبکه ارتباطی، از ساعت یک بامداد در روزهای دوشنبه و سه شنبه احتمال ایجاد اختلال در شبکه ارتباطات سیار مشترکین استان وجود دارد.

به گزارش قدس آنلاین، طی اطلاعیه ای روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی اعلام کرد: در راستای بهسازی شبکه ارتباطی که از ساعت یک دقیقه بامداد  در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخه۱۷ و ۱۸ تیرماه جاری آغاز و به مدت ۵ ساعت ادامه خواهد داشت، احتمال ایجاد اختلال درشبکه ارتباطات سیار مشترکین در مراکز شهری قاضی، آوا و  پیش قلعه از توابع مانه و سملقان، شهر صفی آباد از توابع اسفراین، روستای خبوشان از توابع  شهرستان فاروج و مناطق بیدک، بدرانلو، امین ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و قلعه عزیز از توابع بجنورد وجود دارد.

لذا از مشترکین تقاضا می شود ضمن همکاری با این شرکت در راستای توسعه شبکه مخابراتی، در صورت تاخیر بیش از مدت زمان یاد شده با شماره تلفن ۲۰۲۱ واحد روابط عمومی تماس حاصل نمایند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایجاد اختلال مخابرات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان؛ اداره کل هواشناسی لرستان امروز دوازدهم اردیبهشت در اطلاعیه‌ای در خصوص تحلیل شرایط جوی استان، اعلام‌ کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا روز شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی بر روی جو منطقه می‌باشیم. 

در این مدت علاوه بر افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید لحظه‌ای در همه نقاط استان رگبار باران، رعد و برق، در برخی نقاط رگبار تگرگ، احتمال وقوع صاعقه پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است پتانسیل بارشی در روز‌های چهارشنبه و جمعه نمود بهتری خواهد داشت و تمرکز بارش‌ها این سامانه غالبا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب می‌باشد. 

پیرو هشدار‌های صادره (زرد و نارنجی) و نیز بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در سطح منطقه وقوع مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب روخانه‌های فصلی و خشکه رود‌ها، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی، احتمال نفوذ غبار  انتظار می‌رود؛ لذا توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی در دستور کار قرار گیرد.

از نظر نوسانات دمایی، از امروز تا روز جمعه شاهد کاهش دما‌های روزانه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود