Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،سید ایوب زارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود گفت : شهرستان جوانرود ۴۰ گلزار شهدا و ۲۶۳ مزار دارد که از این تعداد ۱۳۲ مزار در شهر و مابقی در روستا‌ها هستند.

وی ساماندهی مزار و تامین آب، برق و جاده دسترسی و نصب تابلوی راهنما در ورودی گلزار‌ها را از دیگر نیاز‌های گلزار‌های شهدا در راستای رضایتمندی خانواده‌های معظم شهدا و مردم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار جوانرود نیز با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: ما هرچه داریم از شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی گلزار مطهر شهدا نمونه بارز مصادیق تکریم شهدا می‌باشد.

کمال شهسواری افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در راستای ساماندهی و بهسازی مزار شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

شهردار جوانرود هم با یادآوری مسائل و مشکلات گلزار‌های شهدای این شهر گفت: گلزار‌های شهدای شهر در شان شهدا و مردم شریف جوانرود نیست.

فرهاد تاب زر افزود: اقداماتی در راستای بازسازی و ساماندهی گلزار‌های شهدای جوانرود انجام گرفته، اما کافی نیست.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزا و مزار‌های شهدا از اولویت کار‌های شهرداری است، اظهار داشت: تا یک ماه دیگر شاهد تحولاتی در ساماندهی مزار شهدا خواهیم بود.

شهردار جوانرود آسفالت جاده دسترسی، تامین روشنایی، ساماندهی و از بین بردن علف‌های هرز و سایر خدمات شهری به گلزار‌های شهدا را از مهمترین برنامه‌های خود اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/د

وجود ۴۰ گلزار شهدا و ۲۶۳ مزار

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد