Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:01:07 GMT

منطقه ویژه اقتصادی کاشان تولید را رونق می بخشد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۹۱۴۶

منطقه ویژه اقتصادی کاشان تولید را رونق می بخشد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد ساداتی نژاد پیش از ظهر شنبه در منطقه ویژه اقتصادی کاشان با بیان اینکه این منطقه فراز و نشیب های متعددی داشته، اظهار داشت: از نگاه برخی از مسئولان منطقه ویژه اقتصادی کاشان می توانست تهدیدی برای سایر مناطق اقتصادی استان اصفهان باشد اما با نگاه ویژه مسئولان ایمیدرو تحقق بهره برداری از این منطقه در کاشان به حقیقت پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی کاشان از نظر صنعت منطقه ویژه ای است، افزود: نیروی انسانی منطقه کاشان نجیب و توانمند است و از نظر سرمایه گذاری منطقه مستعدی است چرا که پنجمین شهرستان ثروتمند کشور است و بر همین اساس پس از آغاز عملیات فنس کشی نیاز به زیرساخت هایی همچون آب، برق و گاز دارد که با عنایت مسئولان محقق می شود.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه منطقه اقتصادی کاشان می تواند منطقه آب لجستیک استان اصفهان انتخاب شود، ابراز داشت: این منطقه می تواند صنعت در منطقه کاشان را رونق بخشیده و رونق تولید را به معنای واقعی کلمه محقق کند و برای نه تنها منطقه بلکه برای کشور آبرومند باشد چرا که معتقد هستیم منطقه ویژه اقتصادی کاشان می تواند برای کشور ثروت آفرین باشد.

وی با بیان اینکه فاز اول منطقه ویژه اقتصادی کاشان به مرحله اجرا درآمده است، گفت: فاز نخست این منطقه ویژه اقتصادی در ۲۵۰ هکتار به بهره برداری می رسد و فازهای بعدی نیز با اختصاص اعتبارات لازم به بهره برداری می رسد تا رونق بخشی به تولید کشور داشته باشد.

کد خبر 4659148

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمیدرو کاشان منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران