Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی سپاه نینوا گفت: ازدواج آسان در حد شعار مانده امروز سخت ترین کار برای جوانان ازدواج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان، حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی امروز در دیدار با مدیر و اعضای موسسه حس برتر زندگی اظهارکرد: آمارهایی که از اعتیاد وجود دارد نشانگر این است که اعتیاد برای سن خاصی نیست برای همه سنین مخرب و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی سپاه نینوا با بیان اینکه امروزه مواد مخدر از حالت صنعتی بودن فراتر رفته عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما مواد مخدری به نام "فلاکا" رواج پیدا کرده که حرارت بدن را به شدت افزایش می دهد که چینی ها به آن زامبی می گویند که در فضای مجازی خیلی آسان و ارزان قیمت بدست افراد می رسد. کسانی هم که در این زمینه فعالیت می کنند و سعی در مقابله آن دارند هیچ گونه حمایتی از هیچ دستگاهی نمی شود.

ریاحی افزود: معاونت اجتماعی امسال زمینه و برنامه های مناسبی برای کودکان کار تدارک دیده تا برای آنها رفاه مناسبی فراهم نماید. متاسفانه آمار زیادی از سوءاستفاده جنسی این کودکان وجود دارد و اینها قطعاً در آینده دچار برخی بیماری جسمی و جنسی و دچار آسیب اجتماعی و در نهایت به عنوان یک بزه اجتماعی تبدیل می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به برخی از محله های در معرض خطر شهرستان ها ادامه داد: برای نقاطی از شهرستان ها و حاشیه نشین ها برنامه هایی برای رفع محرومیت و اشتغال زایی تهیه شده تا محرومیت و نیازهای مردم را به حداقل برسانیم.

وی ضمن گلایه از آماری که از ثبت احوال از ازدواج و طلاق منتشر می کند خاطر نشان کرد: وقتی آماری از ازدواج و طلاق اداره ثبت احوال کشور منتشر می کند می گوید آمار طلاق ما توقف پیدا کرده، ولی اینکه سن ازدواج بالا رفته یا نه چیزی نمی گوید. وقتی ازدواج کمتر شود از آن طرف قطعا آمار طلاق کمتر و یا متوقف می شود. در حال حاضر ازدواج آسان در حد شعار شده در صورتی که در واقعیت ازدواج یکی از سخت ترین کارهای جوانان شده است.

معاون اجتماعی سپاه نینوا با بیان اینکه در استان ۲۳ محله های کم برخوردار وجود دارد تصریح کرد: محله هایی مثل اوزینه، انجیراب، کوی عرفان و ... محله هایی هستند که مغفول مانده اند. سال گذشته در کوی محتشم به بهانه کار فرهنگی، شهرداری پله های محله هایی را رنگامیزی کرد که باعث اعتراض افراد آن محله شده که افرادی با اوضاع بسیار بد فقط برای سلفی گرفتن به اینجا می آیند که هیچ دردی از اهالی آن منطقه نخورده است. این چه کمکی برای مردم بود.

ریاحی تاکید کرد: امسال خوشبختانه توانستیم جزء یکی از ۱۰ استانی باشیم که مجوز تاسیس یک دهکده سلامت را بگیریم. مساحت زمین به وسعت ۷۰۶۰ متر مربع را تهیه کردیم و تقریبا حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه گرفتیم تا این دهکده برای 400 معتاد راه اندازی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دهکده سلامت به هیچ وجه از داروی شیمیایی استفاده نمی شود بیان کرد؛ سم زدایی در این دهکده کاملاً سنتی انجام می شود و عوارضی نخواهد داشت.

ریاحی در پایان گفت: ما بیشترین آمار طلاق رو در سن پیش دانشگاهی داریم تا مقطع فوق دیپلم به طور مثال در سال ۹۶ تعداد۱۲۴۰ طلاق در این سن داشتیم و حدود ۳۴۲ نفر در سن لیسانس داشتیم که البته این هم به نسبت جمعیتشان خیلی زیاد است پس سن خیلی ملاک اصلی این زمینه نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق شناسایی نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، گفت: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 847455 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران رشوه

دیگر خبرها

  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق