Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر یزد در واکنش به موضوع پست گرفتن همسرش گفت: واقعا هم الان اگر پستی بگیرد اصلا ربطی به من ندارد و به خاطر رزومه خودش است؛ او کارش جداست و من هم کارم جداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، الهه جورابی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به خبر برخی از کانال‌های تلگرامی مبنی بر تلاش او برای پست گرفتن همسرش در شهرداری یزد، گفت: همسر بنده فروردین سال 71 در شهرداری یزد استخدام شده است و دو مدرک تحصیلی لیسانس شهرسازی و همچنین نقشه‌برداری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: او از سال 71 در سال‌های مختلف اکثرا مأمور فنی در مناطقی مثل آزادشهر و صفائیه و... بوده است.

عضو شورای شهر یزد افزود: از سال 85 تا سال 95 به مدت 10 سال مسئول واحد تفکیک و طرح تفصیلی منطقه 2 بوده است؛ یعنی فنی شهرداری. الان  هم کارشناس حوزه معاونت شهرسازی و معماری و کارمند رسمی شهرداری است.

جورابی خاطرنشان کرد: قبل از ورود من به شورای شهر، او نماینده شهر در کمیته ماده 5 بوده است؛ همچنین در توافقات و در آزادسازی منطقه 2 بوده است و اصلا ربطی به کار من نداشته و ندارد.

وی عنوان کرد: اگر هم قرار بود پستی بگیرد در سال 95 عظیمی‌زاده شهردار وفت پیشنهاد رئیس سازمان عمران شهرداری را به او داده بود که خودش قبول نکرد و گفت من رشته ام شهرسازی است و در بخش عمرانی نمی توانم خیلی کار کنم چون رشته شهرسازی را بیشتر علاقه دارم که کار کنم لذا اگر قرار بود پستی بگیرد 5 سال قبل می گرفت نه الان که من اینجا هستم.

جورابی گفت: واقعا هم الان اگر پستی بگیرد اصلا ربطی به من ندارد و به خاطر رزومه خودش است؛ کسی که 27 سال در یک اداره کا می‌کند فکر می‌کنید نباید پست داشته باشد؟ من فکر می‌کنم خیلی هم دیر شده و باید 10 سال قبل این کار را برایش انجام می‌دادند نه الان و اصلا ربطی به من ندارد او کارش جداست و من هم کارم جداست.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، نوید محمدزاده تصویری از همسرش، فرشته حسینی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت. نوید محمدزاده و فرشته حسینی هر دو در سریال مافیایی «جنگل آسفالت» که هر هفته از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود، حضور دارند.

کد خبر 847506 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران نويد محمدزاده

دیگر خبرها

  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس