Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:56:30 GMT

کاپیتان وفادار رم تصمیم به بازنشستگی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۰۲۵۶

کاپیتان وفادار رم تصمیم به بازنشستگی گرفت

هافبک وفادار تیم فوتبال رم، تصمیم گرفته کفش‌هایش را آویزان کند.

به گزارش مشرق، برخلاف گزارش‌های اولیه پس از اعلام خبر جدایی دانیله دروسی از تیم فوتبال رم، او به تیم دیگری ملحق نمی‌شود و به دوران بازیگری‌اش پایان می‌دهد.

 

دروسی که تمام دوران بازیگری‌اش را در تیم رم سپری کرده است، پس از آنکه این باشگاه به او پیشنهاد تمدید قرارداد نداد، مجبور به ترک جالوروسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او حرفی مبنی بر اینکه قصد ندارد به دوران بازیگری‌اش پایان دهد به میان نیاورد.

بیشتر بخوانید:

پیام احساسی توتی پس‌از خداحافظی کاپیتان رم

اکنون اما نشریه «تمپوی» ایتالیا  مدعی شده است که این بازیکن 36 ساله با وجود دریافت پیشنهاد از تیم‌هایی مانند سامپدوریا، فیورنتینا، میلان، بولونیا، چند باشگاه MLS و بوکاجونیورز ترجیح داده همچون هم‌تیمی سابقش فرانچسکو توتی در حالی که نامش با رم پیوند خورده بازنشسته شود.

با این حال گفته می‌شود که دروسی قرار است در یک نقش جدید در کادر فنی تیم ملی ایتالیا به عنوان یکی از دستیاران سرمربی این تیم روبرتو مانچینی مشغول به کار شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس درگیری های اسرائیل فوتبال دانیله دروسی آاس رم سری A ایتالیا بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس