Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  همایش بین المللی چهل سال قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان؛ به مناسبت فرارسیدن چهلمین سال تصویب قانون اساسی، همایش بین المللی با عنوان «چهل سال قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ دستاوردها، ظرفیت‌ها و چشم‌اندازها» به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری و مشارکت مراکز دانشگاهی و پژوهشی برجسته کشور در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش در چهلمین سال تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ترویج و تقویت نظریه‌پردازی در خصوص قانون اساسی، زمینه‌سازی برای طرح نظریات اندیشمندان و متفکران در حوزه قانون اساسی، ارائه راهبرد‌های کلان در خصوص اجرایی شدن همه ظرفیت‌های قانون اساسی، تبیین جایگاه قانون اساسی در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران، بررسی ظرفیت‌های مغفول قانون اساسی در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

مقالات برگزیده‌ی این همایش در فصلنامه علمی پژوهشی دانش حقوق عمومی به چاپ خواهد رسید. متقاضیان ارسال مقاله می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱ شهریورماه ۹۸ چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند و پس از آن در صورت پذیرش چکیده حداکثر تا ۱ آبان ماه ۹۸ نسبت به ارسال متن کامل مقاله اقدام نمایند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتردر خصوص محور‌های همایش و نحوه ارسال مقالات می‌توانند به سایت www.shoraconf.ir مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث