Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@10:33:34 GMT

برانکو: فلسفه من بازی هجومی و تمرکز بر خط حمله است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۲۲۹۸

برانکو: فلسفه من بازی هجومی و تمرکز بر خط حمله است

برانکو ایوانکوویچ در مراسم معارفه ای که برای او به عنوان سرمربی جدید الاهلی در نظر گرفته شده بود، قول داد تا تمام تلاشش را برای موفقیت تیم به کار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی ای که برای معرفی رسمی این مربی کروات به عنوان سرمربی فصل آینده الاهلی عربستان برگزار شد، صحبت هایش را با تاکید بر این نکته که فلسفه ام بازی هجومی است، آغاز کرد و اعلام کرد تیمش باید در تمامی جام ها مدعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی فصل گذشته پرسپولیس ادامه داد: از جایگاه الاهلی در فوتبال عربستان اطلاع دارم. کار بزرگی در انتظار ما است و نیاز است که همه پشت ما بایستند تا رقابت خوبی در تمامی جام ها داشته باشند.


برانکو همچنین ضمن تشکر از مدیران باشگاه الاهلی افزود: خیلی ممنونم که فرصت هدایت یکی از باشگاه های بزرگ در آسیا و یک قهرمان بزرگ در عربستان را برعهده گرفته ام. کار بزرگی برای الاهلی که تیم بزرگی است باید انجام دهیم. تیم های بزرگ نیاز دارند، در تمام جام ها مدعی باشند.


او با توضیح فلسفه کاری خود عنوان کرد: کارم این است که فوتبال جذابی ارائه دهم تا هواداران لذت ببرند. سعی می کنیم که بازی و تمرکز ما در خط هجومی باشد و در سایر خطوط با جدیت کار کنیم.


از برانکو در مورد بازیکنان خارجی مدنظرش پرسیده شد و او افزود: هفت جا برای بازیکنان خارجی داریم. در حال صحبت با باشگاه هستم تا بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم.


سرمربی 65 ساله الاهلی عربستان در رابطه با خط دفاعی نه چندان خوب تیم طی فصل گذشته، اظهار داشت: چیزی که برای ما مهم است اینکه خط دفاعی را با نیروهای توانمند تقویت کنیم تا عملکرد تیم را بهتر کنیم.


سرمربی سابق تیم ملی ایران اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: با تمام وجود و جدیت کار می کنیم و هر آن چیزی که لازم است انجام می دهیم تا هواداران از شرایط تیم راضی باشند.

 

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) الاهلی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره تساوی شمس‌آذر در دیدار اخیرش مقابل گل‌گهر عنوان کرد: همه تیم به اندازه کافی برای این بازی آماده بودیم. بازی خیلی سختی بود، اما ما موفق شدیم نتیجه قابل قبولی به دست بیاوریم. این بازی و عملکردی که در این فصل داشتیم، نشان داده که تیم ما توانایی رقابت با حریفان قدرتمند و پرمهره را دارد.

او ادامه داد: گل‌گهر در این بازی همه بازیکنان خود را در اختیار داشت و به نظرم نسبت به دیدارهای گذشته شکل متفاوتی ارائه کرد، اما تدابیر کادر فنی ما و آقای دقیقی و تلاش بازیکنان موجب شد تا در این بازی بیرون از خانه امتیاز بگیریم.

هافبک تکنیکی و سرعتی شمس‌آذر در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل ملوان ابراز کرد: ما به همه بازی‌ها با جدیت و تمرکز زیاد نگاه می‌کنیم؛ امیدوارم که بازی خوبی را ارائه بدهیم و به دنبال کسب نتیجه هستیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم. با توجه به نتایج تیم، توقع از ما بالا رفته و باید تلاش کنیم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

جعفری درباره عملکرد شمس‌آذر در این فصل عنوان کرد: ما با اعتماد به نفس و انگیزه بالا وارد هر بازی می‌شویم. عملکرد تیم تا الآن خوب بوده و به نظرم تا همین جا هم کار بزرگی کردیم. ضمنا جا دارد از حمایت‌های آقای زندی و همه تماشاگران‌مان که همیشه در کنار تیم هستند هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم چون در سال اول حضور در لیگ برتر فراتر از انتظار پشتیبانی کردند.

دیگر خبرها

  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم