Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:02:30 GMT

تشویق فرشاد احمدزاده به احترام سید جلال

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۴۰۴

فرشاد احمدزاده یکی از مورد توجه ترین بازیکنان تمرین سرخپوشان به شمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین هواداران با سرمربیگری گابریل کالدرون در شرایطی پیگیری می شود که فرشاد احمدزاده برای اولین مرتبه در حضور تماشاگران تمرین می کند.


این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که احمدزاده در اولین تمرین تیم پرسپولیس که در حضور هواداران برگزار می شد و با جنجال هم تمام شد، در تمرین حاضر نشد ولی سوژه تماشاگردان حاضر در ورزشگاه کاظمی بود و معلوم بود که آنها هنوز این بازیکن را به دلیل ترک تیم در پنجره تابستانی لیگ هجدهم نبخشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از چند روز و انتخاب کالدرون به نظر می رسد شرایط در میان هواداران پرسپولیس بهتر شده و آنها از شرایط تیم رضایت بیشتری دارند.


احمدزاده فصل گذشته در شرایطی اقدام به ترک پرسپولیس کرد که این تیم از پنجره نقل و انتقالات محروم بود و همین تصمیم هم با واکنش منفی هواداران روبرو شد که حالا به نظر می رسد با حضور کالدرون این بازیکن فانتزی بخشیده شده است و آنها امروز به حمایت از شماره 10 سابق تیم خود پرداختند. البته که این کار با دخالت سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان و درخواست آنها از هواداران انجام شد.

 

 

 

فرشاد احمدزاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فرشاد احمدزاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد