Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:54:38 GMT

رشید؛ جدیدترین گلزن تراکتوری ها

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۴۵۷

رشید؛ جدیدترین گلزن تراکتوری ها

با حضور مصطفی دنیزلی، تمرینات تراکتوری ها نیز رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. او در تمرینات اخیر برای دقایقی نیز از گلر خود در خط حمله بازی درون تیمی استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها این روزها یکی از بانشاط ترین دوران آماده سازی خود را در لیگ برتر پشت سر می گذارند. آنها که سکان رهبری خود را به مصطفی دنیزلی دادند با جذب بازیکنان مورد نیاز تیم تقریبا کاملی را آماده رقابت های لیگ نوزدهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمرینات پیاپی تراکتوری ها باعث شد تا بازیکنان این تیم تا پیش از اردوی مهم خود نیز هر روز در زمین حضور داشته باشند و یکی از جذابیت های این حضور نیز بازی درون تیمی است. تمرینی که هر از گاهی در آن اتفاقات بانمکی نیز می افتد مانند حضور دروازه بان این تیم در نوک خط حمله!

 


در یکی از تمرین های اخیر تراکتوری ها و در میانه های بازی درون تیمی، دنیزلی با سوال و جوابی از رشید مظاهری، او را راهی خط حمله یکی از دو تیم کرد و از آن به بعد گلر ملی پوش تراکتوری ها در پست جدید بازی کرد و اتفاقا دو بار نیز موفق به گلزنی شد! اتفاقی که در روزهای اخیر نیز افتاده بود و حضور مظاهری در خط حمله با  گلزنی وی توام شده بود.

 

رشید مظاهری تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها رشید مظاهری تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه فرزین بلیان که با درگیری با اشرار در مرز بانه استان کردستان به شهادت رسیده بود با حضور نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم در زادگاهش روستای رشید علی بخش کوزران به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • خاطره بامزه آقا رشید از حرم امام رضا (ع) (فیلم)
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏