Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@02:16:11 GMT

آغاز طرح ضربتی جمع آوری بساط گستران تجریش

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۸۱۲

آغاز طرح ضربتی جمع آوری بساط گستران تجریش

امتداد :طرح ضربتی جمع آوری بساط گستران تجریش، با هدف برقراری امنیت و انضباط اجتماعی با همکاری و همیاری فرمانداری شهرستان شمیرانات،نیروهای شهربان، نیروهای انتظامی، کسبه و… از امروز – شنبه ،۱۵ تیرماه – آغاز شد.

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : سد معبر بساط گستران مهم ترین معضل کنونی خیابان شهرداری حدفاصل میدان قدس و تجریش است که با حضور این افراد فضای پیاده راه ها تصرف و شهروندان، کسبه و اصناف منطقه یک،تولیت و زائران آستان مطهر امامزاده صالح(ع) با مشکل مواجه شده بودند برهمین اساس عملیات ضربتی جمع آوری بساط گستران به حسب مصوبه شورای تامین شهرستان شمیرانات از شنبه – ۱۵ تیر ماه – با حضور مستقیم نیروهای انتظامی، قضایی، فرمانداری و شهرداری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : استقرار مستمر نیروهای انتظامی حدفاصل این دو میدان، افزایش تعداد نیروهای شهربان ، رصد انبار کالاهای بساط گستران در محدوده بازار تجریش و پلمپ آنها و… از مهمترین اقدامات اجرایی در راستای ساماندهی بساط گستران است که به صورت یک فرایند مستمر اعمال می شود.
موسوی خاطر نشان کرد : استقرار خودروهای اغذیه فروشان در این محدوده مشکل دیگری است که علاوه بر سدمعبر ، بعلت عدم رعایت بهداشت و توزیع نامناسب مواد غذایی منجر به شکایت شهروندان شده بود که جمع آوری خودروی آنها نیز با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسیر در حال اجراست و از شهروندان درخواست می شود مواد غذایی خود را از واحدهای صنفی داری مجوز اداره بهداشت تامین کنند.
شهردار منطقه یک افزود : برای حفظ و آرامش شهر با جدیت عمل خواهیم کرد و در کنار سایر ارگان ها هر تدبیر لازمی را اتخاذ و اجرا می کنیم تا از وقوع مشکلات و معضلات شهری به واسطه ی این بی انضباطی ها جلوگیری کنیم وبا ایجاد پیاده راه امن ، آرامش را به کسبه و شهروندان این محدوده برگردانیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6096543

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • سلاح رعب آوری که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد