Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم خلیل واعظی عنوان کرد: در اولین دقایق بامداد ۱۲ تیرماه در بلوار جام جم شهر جم در پی درگیری چند جوان با همدیگر یکی از آنان مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: جوان ۲۰ ساله مصدوم به هویت ع لحظاتی بعد در بیمارستان بر اثر شدت جراحات ناشی از چاقوخوردگی فوت می‌کند.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دو نفر از عوامل درگیری بلافاصله دستگیر و دیگری متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار واعظی خاطرنشان کرد: پس از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهم در شهر شیراز قبل از دستگیری توسط پلیس، روز گذشته با همکاری خانواده اش خود را تسلیم کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهم در تحقیقات به قتل مقتول با ضربات چاقو بر اثر مشاجره و درگیری اعتراف کرد که پس از بازسازی صحنه به همراه ۲ همدست دیگرش، روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل درگیری درگیری خونین چاقوکشی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از مرگبارترین موارد حیوان آزاری در این کشور در سال های اخیر، یک مرد جوان اهل کره جنوبی به دلیل کشتن ۷۶ گربه به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.

به گفته دادگاه منطقه چانگ وون در جنوب شرقی کره جنوبی، این مرد جوان که بیست و چند ساله است، هفته گذشته به دلیل نقض قانون حمایت از حیوانات در کره جنوبی محکوم شد. دادگاه هویت این مرد را اعلام نکرد.

طبق حکم دادگاه که توسط آسوشیتدپرس منتشر شد، این مرد بین دسامبر تا سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل نفرت عمیق از حیوان، این گربه‌ها را کشته است.

دادگاه این حکم را به این خاطر صادر کرد زیرا او بارها و بارها مرتکب «جنایت هایی که وحشیگری آنها قابل توصیف نیست» شده بود.


همچنین دادگاه با تایید اینکه در این حکم به دلیل عدم سوء پیشینه این مرد و ابراز ندامت از جنایات در نظر گرفته شده است، افزود: وضعیت روحی و روانی مرد ، انگیزه ارتکاب جنایت بوده است.

در حالی که این مرد خواهان تجدیدنظر شده است، بورامی سئو، مدیر دفتر کره جنوبی انجمن بشردوستانه بین المللی، گفت: "این حکم نشان دهنده علاقه فزاینده جامعه کره به حیوانات و عدم تحمل ظلم وحشتناکی از این دست است."

منبع: آسوشیتدپرس

کد خبر 846859 برچسب‌ها خبر مهم کره جنوبی حیوانات خانگی

دیگر خبرها

  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند