Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد اهل شاخه مدافع فصل قبل تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ماشین سازی تبریز پس از توافق با مدیران باشگاه نفت آبادان قرارداد یک ساله‌ای با این تیم منعقد کرد.

اهل شاخه با ۱۸۶ سانتی متر قد در پست مدافع میانی بازی می‌کند و فصل قبل در تیم های تبریزی تراکتوسازی و ماشین سازی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهل شاخه بازیکن آکادمی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود که برای اولین بار توسط اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم فوتبال نفت آبادان فرصت بازی در لیگ را پیدا کرد و اکنون در ۲۶ سالگی بار دیگر فرصت همکاری با مربی کروات سابق فولاد را پیدا کرده است.

صنعت نفت آبادان هفته گذشته دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی را جذب کرد.

انتهای پیام/ د

اضافه شدن محمد اهل شاخه به تیم صنعت نفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت