Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:06:01 GMT

کشته شدن ۶۱ عضو پ.ک.ک در عملیات چنگال

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۶۳۵۰

کشته شدن ۶۱ عضو پ.ک.ک در عملیات چنگال

وزارت دفاع ترکیه از تداوم عملیات چنگال در خاک اقلیم کردستان عراق خبر داد. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه حریت٬ درگیری بین شاخه نظامی پ.ک.ک و نظامیان ترکیه همچنان ادامه دارد و وزارت دفاع ترکیه از تداوم عملیات چنگال در خاک اقلیم کردستان عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه‌‌ای که وزارت دفاع ترکیه منتشر کرده، در چارچوب عملیات هوایی و زمینی چنگال در خاک اقلیم کردستان عراق و به ویژه در منطقه خاکورک٬ تاکنون 61 نفر از اعضای شاخه نظامی پ.ک.ک کشته شده و مقادیر زیادی سلاح و مهمات و مواد منفجره به دست نیروهای ترکیه افتاده و علاوه بر این٬ ده‌ها مخفیگاه٬ غار و انبار مهمات نیز بمباران شده است.

کشته شدن 48 عضو پ.ک.ک در عملیات چنگالکشته شدن 43 عضو پ.ک.ک در عملیات چنگال

در عملیات چنگال٬ نیروی هوایی ترکیه ابتدا با استفاده از اطلاعاتی که با هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات ماهواره‌ای رصد شده٬ نقاطی را بمباران می‌کند و سپس با هلی‌بُرن نیرو در آن مناطق٬ عملیات تعقیب و درگیری روی می‌دهد.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ پیش از ظهر امروز، آقای نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • بارزانی وارد تهران شد
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است