Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره استفاده از ظرفیت دانشجویان شاهد و ایثارگر در اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مطابق با قانون جامعه ایثاگران، 20 درصد از ظرفیت جامعه شاهد و ایثارگر را می توان در جذب اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاهی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به این ظرفیت جذب، از میان نخبگان علمی جامعه ایثارگری متناسب با رشته های مورد نیاز دانشگاه، توانایی داریم فرآیند جذب اعضای هیئت علمی را به خوبی انجام دهیم. امسال نیز 20 درصد از هزار نفری که قرار است که جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوند، به جامعه ایثارگران اختصاص دارد.

نصیرزاده ادامه داد: در حوزه نخبه پروری، در تمامی واحدهای دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری، بررسی های دقیق انجام خواهد شد تا اعضایی از جامعه ایثارگران که توانایی ارتقا دارند شناسایی شوند و در جشنواره ایثار که مربوط به معرفی نخبگان علمی دانشگاه است، با وضعیت مطلوبی به رقابت بپردازند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به 800 نفر از جامعه ایثارگران در واحدهای سراسر کشور انتخاب شدند و از این تعداد، 18 نفر برای حضور در جشنواره ایثار به بنیاد شهید معرفی شدند. امسال نیز به دنبال شناسایی افراد و تقویت علمی آن در حوزه نخبه پروری هستیم تا از ظرفیت عظیم ایثارگران برای دانشگاه تراز انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی با اشاره به محورهای جشنواره ایثار اذعان داشت: در جشنواره ایثار، از میان نخبگانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری افرادی انتخاب خواهند شد؛ شناسایی افراد، متناسب با آیین نامه شناسایی نخبگان از واحدهای دانشگاهی شروع می شود.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی نصیرزاده شاهد ایثارگران هیئت علمی جذب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی نصیرزاده شاهد ایثارگران هیئت علمی جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

 

براساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

 

وزارت آموزش و پرورش

 

دانشگاه فرهنگیان

 

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

 

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:‌

 

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

 

الف- اعضای حقوقی:

 

وزیر آموزش و پرورش (رییس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

 

رییس دانشگاه فرهنگیان (نایب رییس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

 

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها یا نماینده تام الاختیار وی

 

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

 

ب- اعضای حقیقی:

 

اسدالله اسدی گرمارودی

 

سعید غیاثی ندوشن

 

سیدنقی موسوی

 

فهیمه فرهمندپور

 

فخرالسادات نصیری

 

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

 

سید ابراهیم رئیسی

رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد