Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@03:29:12 GMT

اجرای یکصد برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۷۱۸۲

اجرای یکصد برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: هفته حجاب و عفاف از پانزدهم تا 21 تیرماه با عناوین مختلف ازجمله؛" عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی(سلام الله علیها)"، " عفاف و حجاب، تجلی فطرت، تاج بندگی"، " عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، احترام به قانون"، " عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی، " عفاف و حجاب، اخلاق مداری، خانواده سالم"، " عفاف و حجاب، میراث ایرانی گرایش جهانی"، " عفاف و حجاب، امنیت اخلاقی، وصیت شهیدان" نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راضیه تاجی، افزود: به مناسبت هفته حجاب و عفاف، 105عنوان برنامه با محوریت نواحی مقاومت و حوزه ها و پایگاه های بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می  شود.

وی، ادامه داد: بزرگداشت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها- گوهر علم و عفاف، نشست های تخصصی تجلیل از دختران و بانوان محجبه موفق، تبیین حقوق شهروندی و پیامدهای احترام به قانون حجاب، اجتماع بزرگ مردمی حافظان خانواده در شهرستان های مختلف استان، برپایی نمایشگاه و عرضه محصولات عفاف و حجاب، راه اندازی کمپین های عفاف و حجاب در فضای مجازی، فراخوان مقاله و نشست های فرهنگی جهاد کبیر و ... از عناوین برنامه های این هفته در استان می باشد.

تاجی، خاطرنشان کرد: تجمع مردمی حافظان خانواده، به شرح ذیل در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود:

شهرکرد، 18تیرماه، ساعت 18 عصر جنب پارک ملت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دهنوی بن، 21 تیرماه، ساعت 17:30 عصر پارک ملت به سمت گرداب، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفری سامان، 20 تیرماه، ساعت 8 صبح، حسینیه ارشاد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عقیلی فارسان، 19 تیرماه، ساعت 10 صبح، مصلای مسجد امام حسین(علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملک پور لردگان، 20 تیرماه، ساعت 9 صبح، مصلی اولوالامر، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تاجزاد بروجن، 18 تیرماه، ساعت 17 عصر، پارک ملت، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق کوهرنگ، 19 تیرماه، ساعت 10 صبح، چشمه دیمه، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین پور اردل، 18 تیرماه، ساعت 9:30 چهارراه نماز به طرف پارک دزپارک، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دهنوی کیار، 20 تیرماه ساعت 9:30 صبح سالن ورزشی، با سخنرانی دکتر علی محمدی منطقه عشایری، 19 تیرماه، ساعت 10 صبح در مسجد صاحل الزمان سردشت، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قاسمپور

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هفته حجاب و عفاف بسیج جامعه زنان اعلام برنامه تجمع حافظان خانواده اجتماع مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این برنامه مهدی اعرابی میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی است. حجت‌الاسلام والمسلمین طباخیان درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین گفتگو با حاج احمد چینی و مداحی توسط ایشان از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند که با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) این قسمت از برنامه به بررسی شخصیت این امام همام اختصاص دارد.

گفتنی است این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی جمعه ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس اولویت باشد
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون