Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از تلاش ها در راستای تبیین گام دوم انقلاب در استان با محوریت آیت الله عبادی خبر داد و گفت: دبیرخانه گام دوم انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به منظور رصد بیشتر اقدامات تشکیل شده است. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی شامگاه شنبه در نشست تبیین گام دوم انقلاب که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد اظهار داشت: تاکنون در خراسان جنوبی با محوریت آیت الله عبادی چه در بحث فضای مجازی و دیگر عرصه ها گامهای موثری برداشته شده است که می توان از تشکیل جلسات روحانیت شورای جامعه  تبلیغ نام برد که هر هفته این نشست برگزار می شود و یکی از برکات آن در کنگره شهدای استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت های مختلف در خراسان جنوبی پای کار است که در بحث های مختلف از جمله مباحث گام دوم انقلاب بعد از بیانات رهبری در یوم الله 22 بهمن به دنبال فرمایشات رهبری گام برداشتیم.

مصلحی در بیرجند: بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس آموزه‌های قرآنی است؛ دشمن تمرکز خود را روی "نفوذ" قرار دادمرزبانان پیشگامان مسیر حفظ و احیای فرهنگ شهادت هستند«بند به بند با گام دوم‌»‌‌-15|چرا مردم ایران در دوران قاجار و پهلوی تحقیر و عقب‌مانده شدند؟

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی در راستای برداشتن گام دوم انقلاب روحانیت در سه منطقه از جمله طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در محل امامزاده حسین ابن موسی الکاظم(ع)  گردهم می آیند و همیشه  تلاش  می شود از اساتید کشوری برای این جلسات استفاده شود.

نوفرستی افزود: نشست دیگر در قاینات و زیرکوه است که تاکنون برگزار شده و وحدت، بصیرت و گام برداشتن در گام دوم انقلاب از دیگر اهداف است و در مرکز استان بیرجند، خوسف، درمیان، سربیشه، نهبندان جلسات برگزار که تاکنون تصمیمات خوبی گرفته شد.

نوفرستی افزود: در نشست های مختلف چه اجتماعات روحانیت، فعالان عرصه مجازی، نهادهای مختلف،دانشجویان، مجموعه های مختلف همه تلاش بر این شده همه افرادی که می توانند در راستای گام دوم انقلاب گام بردارند انسجام ایجاد شود و در مجموعه دفتر نماینده ولی فقیه در استان به منظور رصد اقدامات دبیرخانه گام دوم انقلاب تشکیل شده که باید دعا کنید توفیقات حاصل شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از تلاش ها در راستای تبیین گام دوم انقلاب در استان با محوریت آیت الله عبادی خبر داد و گفت: دبیرخانه گام دوم انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به منظور رصد بیشتر اقدامات تشکیل شده است.

انتهای پیام/ن

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

حسین ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: با توجه به بارش شدید باران در بعضی از مناطق این شهرستان اولین تیم سیلاب بیرجند به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل تیم‌های عملیاتی به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: تیم اعزامی برای تخلیه آبگرفتگی منازل و معابر به روستا‌های ده نو و رکات اعزام شده و در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند از امدادرسانی به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: آبگرفتگی سه منزل مسکونی نیز توسط امدادگران هلال احمر بیرجند تخلیه شد.

فعالیت سامانه بارشی که عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و از روز چهارشنبه در اغلب مناطق استان شدت گرفت تا امروز ادامه یافت و در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در بیرجند ثبت شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارات مالی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود