Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@15:58:41 GMT

کوکوی سبزیجات تابستانی با پنیر اضافه

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۷۴۲۵

کوکوی سبزیجات تابستانی با پنیر اضافه

رای ۴ نفر؛ زمان آماده سازی و پخت ۴۰ دقیقه

۱۷ کوکوی خوشمزه؛ هم مجلسی، هم پیک‌نیکی (۴)

مواد لازم:

۳ عدد کدوسبز
۱ عدد پیاز خردشده
۴ /۱ پیمانه شوید خردشده
۲۰۰ گرم پنیر فتا
۲ /۱ پیمانه آرد سفید
۲ عدد تخم‌مرغ
به میزان لازم نمک و فلفل
به میزان لازم روغن
مقداری ماست برای تزیین
یک عدد آووکادوی خرد شده برای تزیین

طرز تهیه:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا کدوسبز‌ها را بشویید و در یک کاسه رنده کنید. حدود یک قاشق چایخوری نمک روی آن‌ها بریزید و ۳۰ دقیقه صبر کنید، سپس کدوسبز‌های رنده شده را داخل حوله کاغذی تمیزی قرار دهید تا آب اضافی آن‌ها گرفته شود. دقت کنید که این مرحله را حتما باید انجام دهید.

۲. کدو‌های رنده شده را داخل یک کاسه مناسب بریزید. پیاز و شوید خردشده، پنیر خردشده، آرد، تخم‌مرغ‌ها و به میزان لازم نمک و فلفل هم بریزید. مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا مایه کوکو آماده شود. مقداری از مایه را بچشید و در صورت نیاز مقدار بیشتری نمک بریزید.

۳. در یک تابه نچسب به میزان لازم روغن بریزید تا داغ شود. حدود یک قاشق از مایه را بردارید و داخل تابه بریزید. با کمک قاشق آن را کمی گرد کنید، سپس دو طرف آن را سرخ کنید. هر تعداد که می‌شود به همین شکل کوکو‌ها را آماده کنید.

۴. کوکو‌های آماده‌شده را داخل ظرف موردنظرتان بریزید، آن‌ها را با ماست و تکه‌های آووکادو تزیین کرده و سرو کنید.

یه جور دیگه

اگر با طعم تندی مشکلی ندارید، به این کوکو فلفل سبز تازه هم می‌توانید اضافه کنید. منبع: برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی کوکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. این نتیجه نه‌تنها باعث شد قهرمانی رئال مادرید در لالیگا قطعی شود، بلکه بارسا و مدیرانش را هم در دردسر بزرگی انداخت.

در حال حاضر در جدول لالیگا پایین‌تر از رئال مادرید قهرمان که ۸۷ امتیازی است، خیرونا با ۷۴ امتیاز قرار دارد و سپس در رتبه سوم، بارسلونا ۷۳ امتیازی است. چهار بازی تا پایان فصل مانده و بارسلونا برای بازگشت به رتبه دوم باید هر چهار بازی را ببرد و امیدوار باشد که خیرونا در یکی از این بازی‌ها متوقف شود.

در صورتی‌که این اتفاق رخ ندهد، بارسا در رده سوم قرار می‌گیرد و در سوپرجام حضور نخواهد داشت. این موضوع برای مدیران بارسلونا اهمیت زیادی دارد زیرا برای بازگشت به قانون ۱-۱ بر روی آن حساب زیادی باز کرده بودند. در صورت حضور در سوپرجام هر تیم مبلغی دریافت می‌کند که مدیران بارسا قصد داشتند از آن برای بازگشت به این قانون استفاده کنند.

آنها امیدوار هستند از لالیگا مجوز قانون ۱-۱ را بگیرند تا بتوانند در نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشته باشند. حضور در قانون ۱-۱ یعنی آنها بتوانند هر یورویی را که در می‌آورند خرج کنند. تا این لحظه بارسا طبق قانون ۴-۱ عمل می‌کند که یعنی آنها در ازای هر ۴ یورو، فقط می‌توانند ۱ یورو را خرج کنند.

در صورتی‌که این باشگاه نتواند شرایط مالی‌اش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بهبود ببخشد با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد شد، خصوصا که یکی از شروط ژاوی برای ادامه همکاری با این تیم این بود که بازیکنان مدنظرش را در این تابستان به خدمت بگیرند و این اتفاق دردسر زیادی برای آنها به همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد