Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@21:48:19 GMT

پیش فروش نمایش «مگس» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۷۶۱۷

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز پیش‌فروش این نمایش ازیکشنبه شانزدهم تیرماه ۱۳۹۸ در سایت تیوال، پوستر این نمایش نیز رونمایی شد. برای سه روز نخست این نمایش ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

نمایش «مگس» به کارگردانی توحید معصومی اقتباسی از نمایشنامه‌ی «خانواده تُت» نوشته‌ی اشتفان اُرکنی با ترجمه‌ی کمال ظاهری است که ایوب آقاخانی و توحید معصومی آن را دراماتورژی و بازنویسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کنندگان این نمایش نیز امیرحسین شفیعی و مهدی اکبری‌زاده خواهند بود.

همچنین در این نمایش، ایوب آقاخانی، سامان دارابی، مرضیه صدرایی والهه زحمتی به عنوان گروه بازیگران این اثر نمایشی در کنار توحید معصومی به‌عنوان کارگردان اثر حضور خواهند داشت.

در نمایش «مگس»، میلاد حاجی‌زاده مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، امیر قالیچی مدیر تبلیغات و روابط عمومی، مصطفی قاهری عکاس و ساخت تیزر، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، الهام شعبانی طراح لباس، رضا خضرایی طراح نور، علی مست‌علی طراح صدا و انتخاب موسیقی، مهرنوش بیگ‌زاده دستیار طراح صدا، خورشید آزادی طراح لوگو، مرجان برات منشی صحنه و محمدحسن درباغی‌فر مدیر صحنه، به عنوان گروه اجرایی این نمایش را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است نمایش «مگس» تیر و مرداد ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۸:۳۰ همه روزه به جز شنبه‌ها در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند بلیت این اثر نمایشی را از طریق سایت تیوال تهیه کنند. این نمایش در سه روز نخست خود ۲۰ درصد تخفیف برای تماشاگران و علاقه‌مندان تئاتر در نظر گرفته است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد

فیلم کوتاه "ژاو" به کارگردانی مسعود مشعوف و تهیه‌کنندگی سیدحسین میرداماد در ادامه حضور جهانی خود در هفتمین فستیوال هنر‌های فراگیر اسپانیا DiversidArte با حضور فیلم‌هایی از کشور‌های آلمان، اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، برزیل، نیجریه، فرانسه، مکزیک، اکوادور، اردن، قرقیزستان و ایران به رقابت می‌پردازد.

بازیگران این فیلم؛ بهادر محمدنژاد، سعید سلطانی و مجید رنگی، مجری طرح؛ انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قم، مدیر فیلمبرداری؛ سعید طالبی، مدیر صدابرداری؛ محسن اُسروش، تدوین و اصلاح رنگ، نور و صداگزار؛ محسن فضلی، دستیار کارگردان؛ الهام مهربان، دستیار دو و برنامه ریز؛ علی حیدری، طراح گریم؛ محمد نعمت، طراح صحنه؛ گلناز زجاجی، طراح لباس و منشی صحنه؛ الهام مهربان هستند.

همچنین طراح پوستر؛ مصطفی شفیعی، روابط عمومی؛ هانی احمدزاده، مدیر تولید؛ علی شریفی، آهنگساز؛ محمد امین ابراهیمی، دستیاران تصویر؛ حسین حقی و عیسی ابراهیم‌فر، دستیار صدا؛ محمد ملکیان، دستیار تولید؛ محمد سعادتی و تدارکات؛ عرفان خوش دوست از عوامل دیگر آن هستند.

"ژاو" پیش از این به عنوان تنها نماینده‌ی ایران، نامزد دریافت جایزه بزرگ پنجمین فستیوال فیلم سلامت سوییس شده است که در ۲۶ می‌سال ۲۰۲۴ در محل مجمع سازمان بهداشت جهانی در ژنو با حضور فینالیست‌ها برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت