Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین رونمایی کتاب «روایت رهبری» (به مناسبت جمهوریت و اسلامیت در انتخاب ولی فقیه) صبح روز یکشنبه ۱۶ تیرماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در ابتدای مراسم مستندی از زندگی حضرت آیت الله خامنه ای پخش شد.

در این مراسم سید یاسر جبرائیلی نويسنده کتاب روایت رهبری و آیت الله قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر بیت رهبری و عضو مجلس خبرگان و سید حمید برهانی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد

کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد یزد به همراه یک سند قباله ازدواج و یک هزار برگ از اسناد خطی در یزد رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین رونمایی از کتاب 10 جلدی آلبوم اسناد استان یزد که توسط میرزا محمد کاظمینی گردآوری شده ظهر امروز با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان یزد در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

این کتاب مجموعه‌ای از هزاران سند خطی و دست نوشت قدیمی است که تصاویر آنها در کتاب آمده و در راستای حفاظت و حراست از هویت و فرهنگ استان جمع آوری شده است.

همچنین در این مراسم از یک نمونه سند قباله ازدواج که در شهرستان بهاباد استان یزد وجود داشته و به عنوان یکی از قدیمی ترین نسخ ازدواج قدیمی استان شناخته می‌شود هم رونمایی شد.

علاوه بر این موارد، یک هزار برگه از اوراق خطی و دست نوشت بسیار ارزشمند هم که به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در استان یزد اهدا شده بود هم رونمایی شد.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود