Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف ما ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان نسل جوان است، اظهار کرد: بهره گیری از ابزارهای هنری یکی از راهکارها برای ترویج این فرهنگ است.

وی با بیان اینکه به همین منظور و با توجه به بازگشت دو شهید تازه تفحص شده گیلانی بعد از ۳۶ سال به زادگاهشان مسابقه عکاسی برگزار می شود، افزود: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با موضوع تشییع پیکر مطهر این دو شهید برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج رسانه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این نخستین مسابقه عکس است که به همت بسیج رسانه استان برگزار می شود، گفت: از تمامی کسانی که از این مراسم با استفاده از دوربین های حرفه ای عکاسی کرده اند برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند حداکثر ۵ اثر خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند، بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار پنجشنبه ۲۰ تیر ماه امسال است.

پارسا در ادامه با اشاره به اینکه از میان آثار ارسال شده ۳ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و در روز خبرنگار مورد تجلیل قرار می گیرد، تصریح کرد: آثار برگزیده توسط هیئت داوران نیز در نمایشگاهی به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین در رشت به نمایش گذاشته می شود.

لازم به ذکر است که علاقه مندان می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود با شماره ۰۹۱۱۵۰۶۱۹۳۵ تماس حاصل بگیرند.

کد خبر 4659563

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پارسا بسيج رسانه گيلان مسابقه عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج

ایسنا/خوزستان علی محمدی، عکاس خوزستانی، در دومین جشنواره عکس روز سنندج شایسته تقدیر شد.

تعداد پنج اثر از این عکاس به نمایشگاه راه یافت و یک اثر در بخش معماری شایسته تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره عکس روز سنندج به صورت حضوری و اردویی برگزار شد و عکاسان پذیرش شده از سراسر کشور به مدت چهار روز از شهر سنندج عکاسی کردند.

این جشنواره در بخش‌های ۱) عکاسی مستند اجتماعی با موضوعات معماری سنتی، مناظر شهری و بازار، شهر نگاره شامل برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر سنندج از قبیل مناظر، زیبایی‌ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم‌انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ۲) عکاسی طبیعت با موضوعات مناظر طبیعت، طبیعت و حیات وحش و پرندگان برگزار شد.

بنابر اعلام هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس سنندج پس از دریافت تعداد ۲۴۷ درخواست حضور و سوابق از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه و بررسی و ارزیابی رزومه‌های دریافتی توسط هیات کارشناسی تعداد ۳۰ عکاس غیربومی را شایسته حضور در این رویداد فرهنگی ـ هنری شناخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز