Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:48:22 GMT

اجرای برنامه های دهه کرامت در کاشان توسط ۱۷ کانون

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۸۴۸۰

اجرای برنامه های دهه کرامت در کاشان توسط ۱۷ کانون

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۷ کانون تحت نظارت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان مسئولیت اجرای برنامه های دهه کرامت را بر عهده دارند، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ برنامه کیفی و محتوایی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، امام رضا (ع) و دهه کرامت در ۵۰ نقطه شهرستان برگزار می شود که خوانش کتاب، جشنواره ملی «آه و آهو»، دختران فیروزه نشان و عصرانه داستان نویسی از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اهمیت تربیت صحیح دختران جامعه افزود: دختران امروز جامعه مادران فردای ما هستند و بر همین اساس تربیت آنها با آموزه های دینی و معارف علوی می تواند آنها را میدان دار عرصه فرهنگی کند و تمامی برنامه های در نظر گرفته شده در راستای گوشزد کردن این مهم در نظر گرفته شده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا مخصوصاً شهدای مدافع حرم از برنامه های اصلی دهه کرامت است، ابراز داشت: تشویق و ترغیب دختران نوجوان به حفظ ارزش ها و شعائر اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه ها است و تقویت بنیان خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب نیز از دیگر اهداف برشمرده شده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین جشن دخترانه در شهرستان کاشان برگزار شد، گفت: این شادیانه تحت عنوان «فیروزه نشان ها» برگزار شد و اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» روایتی از داستان واقعی دختری که درگیر عشق و ماجراهای امروزی می شود نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4659790

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه کرامت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت