Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر با بیان اینکه پل روستای کلات زیودار که راه ارتباطی ۵روستا را شامل می‌شود در حال بازسازی است، گفت: ۴۰کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیاز به روکش آسفالت دارد. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

روح‌‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: بر اثر سیلاب ویرانگر 12فروردین کل راه‌های ارتباطی این شهرستان مسدود شد که عوامل راهداری لرستان بلافاصله بازگشایی راه‌های اصلی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هشت دهنه پل ارتباطی بزرگ که بر روی رودخانه کشکان بود براثر سیلاب تخریب شد، افزود: با تلاش عوامل اداره راهداری پل چم شهران، زیودار، چم‌مهر و بابازید وصل شدند که با بهره‌برداری پل بابازید راه ارتباطی غرب به جنوب بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر با اشاره به اینکه راه ارتباطی 90 روستا بر اثر سیلاب مسدود شد، عنوان کرد: با کمک پنج استان معین طی مدت 40روز راه دسترسی پلدختر به خرم‌آباد که در بیش از20نقطه قطع شده‌بود وصل شد و در حال حاضر هم منتظر ابلاغ اعتبار برای شروع ساخت هستیم.

1200 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی راه‌های آسیب دیده لرستان نیاز استآغاز بازسازی راه‌های خوزستان بعد از فروکش‌کردن آبدرخواست اعتبار 270 میلیارد تومانی برای بازسازی راه‌های تخریب شده 4 استان

وی بیان کرد: راه ارتباطی تمام روستاهای پلدختر هم‌اکنون وصل ولی راه‌های ارتباطی مشکلات اساسی دارند که باید برطرف شود، پل کلات زیودار هم در حال ساخت و اجراست البته راه ارتباطی پنج روستای کلات زیودار از پل زیودار وصل است که تاکنون حدود 60درصد ساخت پل کلات هم انجام شده و مابقی آن هم در حال اجراست، حدود چهار متر ارتفاع پل را افزایش دادیم که به‌زودی نصب عرشه پل انجام می‌شود.

شریف‌زاده با بیان اینکه برای بازسازی پل بابازید حدود 2میلیاردونیم تومان هزینه شده‌است گفت: بازسازی پل‌های کیان‌آباد، تیمورآباد و طاق عباسعلی در دستور کار قرار گرفته و در حال مذاکره با چند پیمانکار برای ساخت آنها هستیم.

وی تصریح کرد: 40کیلومتر از محورهای روستایی پلدختر بر اثر سیلاب تخریب شدند و نیاز به روکش آسفالت دارند که درخواست روکش آسفالت برای محورهای اصلی و روستایی داده شده، اداره راهداری چند روز است که کار جاده پلدختر به خرم‌آباد را تا روستای ملاوی انجام داده و جاده آماده اصلاح و روکش آسفالت است.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد

آفتاب‌‌نیوز :

«آشیم اشتاینر» در بیانیه‌ای با اشاره به تخریب ۸۰ هزار خانه در نوار غزه، افزود: در خوشبینانه‌ترین حالت اگر مصالح ساختمانی پنج برابر سریعتر از شرایط پس از بحران سال ۲۰۲۱، در اختیار غزه قرار گیرد، بازسازی غزه ممکن است در سال ۲۰۴۰ به پایان برسد.

به گزارش رویترز، این مقام سازمان ملل، گستردگی ویرانی و تلفات انسانی ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه در بیش از ۲۰۰ روز گذشته را یادآور شد و گفت: فقر در این مدت کوتاه به حدی رسیده است که بحران جدی برای توسعه این منطقه ایجاد کرده و آینده نسل‌های آینده را از بین برده است.

اشتاینر با اشاره به این موضوع که در پایان سال ۲۰۲۳، ۳۸.۸ مردم غزه زیر خط فقر بوده اند، گفت: حتی اگر جنگ فقط ۹ ماه طول بکشد، میزان فقر به ۶۰.۷ درصد خواهد رسید و بخش زیادی از طبقه متوسط به زیر خط فقر خواهند رفت.

منابع وابسته به سازمان ملل به ارائه آماری از شهدا و مجروحان در غزه پرداختند و به افزایش میزان فقر در این منطقه اشاره کردند.

برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» در گزارشی از شهادت یا زخمی شدن حداقل پنج درصد از ساکنان غزه خبر داد.

در این گزارش آمده است: حداقل ۵ درصد از ساکنان غزه در جنگ کنونی علیه غزه کشته یا زخمی شده‌اند.

برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته اسکوا در گزارش خود تاکید کرد: به منظور مقابله با بحران انسانی و بازسازی اقتصاد و زیرساخت‌های فلسطینی باید آتش‌بس برقرار شود.

این در حالی است که روز گذشته دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوارغزه، اعلام کرد که همزمان با شرایط وخیم جنگی و ادامه محاصره ۱۸ ساله، نرخ فقر میان ساکنان این منطقه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفته است.

بر اساس بیانیه این دفتر که به مناسبت روزجهانی کار و کارگر منتشر شد، نرخ بیکاری پیش از آغاز جنگ، ۴۶ درصد بود و در ابتدای سال جاری میلادی و در سایه جنگ ویرانگر به ۷۵ درصد افزایش یافت.

براساس آمار دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی ۱۵ بخش اقتصادی نوار غزه را هدف قرارداده است و هزاران کارگر در تجاوز اخیر، قتل عام شده اند.

در بیانیه این دفتر اطلاع رسانی دولتی آمده است: ۹۵ درصد از بنگاه‌های اقتصادی در نوار غزه بر اثر بمباران و کشتار نیروی کار، به طور کامل تعطیل شده است.

این بیانیه افزود: در سه ماهه نخست جنگ، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جمله حدود پنج هزار ماهیگیر، شغل خود را از دست داده اند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوارغزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، آمریکا و جامعه جهانی مسوول شرایط سخت و غیرانسانی نوار غزه هستند.

این دفتر از کشور‌های جهان و همه سازمان‌های بین المللی خواست به وظیفه خود برای توقف نسل کشی ساکنان نوار غزه اقدام و به قشر کارگر در این منطقه که شغل خود را از دست داده اند، کمک‌های مستقیم ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد