Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حج و زیارت استان با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۲۰ زائر از استان کرمان به مراسم حج امسال اعزام می‌شوند گفت: زائران کرمان مدینه اول هستند و نخستین گروه زائران کرمانی ۲۹ تیر اعزام می‌شوند. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمود عرب‌نژاد صبح امروز در دیدار کارگزاران حج استان کرمان با فدایی استاندار کرمان با تبریک دهه کرامت و هفته حج اظهار داشت: شعار حج امسال حج و خودسازی نامیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته حج از پنجشنبه آغاز شده است و حضور در گلزار شهدا اولین برنامه هفته حج در کرمان بود گفت: تعدادی از خانواده‌های شهدا هر سال زائر خانه خدا هستند.

آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع/ هر زائر 200 دلار می گیردآغاز به کار ترمینال فرودگاهی «سلام» با پروازهای حج تمتع امسالهماهنگی نهایی برای اعزام زائران به حج تمتع/کاهش 17درصدی اعزام نیروهای ستادی

مدیرکل حج و زیارت استان با اشاره به اینکه طرح انتخاب همسفر آسمانی برگزار می‌شود و زائران شهدا را به عنوان زائر همراه انتخاب می‌کنند عنوان کرد: 955 شهید در شهرستان رفسنجان داریم و 975 زائر که با توجه به اینکه سفر امسال بین 41 تا 43 روز سفر حج زائران کرمانی طول می‌کشد، قرار شد یک عمره مستحبی هم برای شهدا انجام شود.

وی با بیان اینکه تمام زائران نرم‌افزار زائریار را روی گوشی خود نصب کردند و این نرم‌افزار راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کند افزود: ویزای نخستین گروه از زائران کرمانی صادر شده است.

عرب‌نژاد با اشاره به اینکه گروه ستادی زائران 13 تیر اعزام شده است گفت: نخستین گروه زائران کشور فردا اعزام شده و اولین گروه زائران کرمانی 29 تیر اعزام می‌شوند و تا سوم مردادماه پروازهای زائران کرمان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 420 زائر از استان کرمان به مراسم حج امسال اعزام می‌شوند افزود: زائران کرمان مدینه اول هستند و پروازها با هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان با اشاره به اینکه هفته‌ای یک پرواز برای عتبات عالیات داریم و چهار گروه زمینی نیز در هفته به عتبات عالیات عراق اعزام می‌شود عنوان کرد: ثبت نام زائران اربعین نیز از نیمه دوم مردادماه آغاز می‌شود و ثبت‌نام در سامانه سماح الزامی است و زائران باید به این نکته توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه امکانات فرودگاه کرمان برای حضور و اعزام زائران حج کم است گفت: زائر باید از چهار روز قبل بار خود را تحویل فرودگاه بدهند که بعضی از اقلام فاسدشدنی هستند و تنها اسم فرودگاه کرمان بین‌المللی است اما امکانات آن بین‌المللی نیست.

انتهای پیام/ن

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری