Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال بانوان از روز چهارشنبه عازم اسلوونی خواهد شد تا پس از برگزاری چند بازی تدارکاتی در تورنمنت کرواسی شرکت کند.

جواد مهرگان مشاور فنی تیم بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر پیش اعزام این تیم به توررنمت اسلوونی گفت: صبح روز چهارشنبه تهران را به مقصد اسلوونی ترک خواهیم کرد تا چند بازی تدارکاتی را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین، کرواسی، چک، آمریکا و هلند از جمله تیم های حاضر در مسابقات هستند ولی برنامه دقیق و گروه بندی مسابقات مشخص نیست.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان افزود: اسلوونی در واقع پیش تورنمنت است و کرواسی تورنمنت اصلی است. در اسلوونی بازی های دوستانه برگزار می کنیم.

وی درباره سطح آمادگی ملی پوشان گفت: درحال حاضر بازیکنان آماده و به مرز آمادگی رسیده اند. حال وقت ارزیابی در مسابقات است که در بازی های دوستانه تورنمنت کرواسی به آن خواهیم رسید. پس از پایان تورنمنت کرواسی سه هفته تا جام ملت ها زمان داریم تا روی نقاط قوت و ضعف خود کار کنیم و به شرایط ایده آل برسیم.

مهرگان درباره ترکیب اصلی حاضر در جا ملت ها گفت: با ۱۶ بازیکن راهی تورنمنت می شویم و سپس بعد از بازگشت به ایران مجدداً ۱۹ بازیکن را به اردو دعوت و پس از برگزاری یک مرحله اردو ترکیب نهایی را اعلام خواهیم کرد.

مشاور فنی تیم ملی والیباب بانوان با تشکر از حمایت های فدراسیون ادامه داد: امکانات و شرایط خوبی برای تیم بانوان فراهم شد. به همین دلیل از فدراسیون تشکر می کنم که شرایط حضور در تورنمنت برایمان فراهم شد. ان شاءالله امسال نتایج درخشانی برای والیبال بانوان رقم بخورد.

کارشناس والیبال در ادامه درباره بازی های این هفته تیم ملی در مرحله نهایی لیگ ملت ها گفت: پیش بینی ام این است که امسال ایران روی سکو خواهد رفت. قبول دارم که باید مرحله به مرحله پیش رویم اما تیم ملی در اوج آمادگی و وضعیت خوب ذهنی و جسمانی قرار دارد، کادر فنی شناخت خوبی از بازیکنان دارد و تمام تاکتیک های به کار گرفته شده تاثیر گذار بود.

مهرگان درباره تصمیم ایگور برای استفاده از ۱۵-۱۴ بازیکن از ترکیب ۲۵ نفره نیز گفت: تصمیم سرمربی تیم ملی کاملاً درست است چرا که والیبال نیاز به کسب نتیجه دارد تا اقبال عمومی به این رشته بازگردد، اسپانسرها جذب و شور و شوق به والیبال بازگردد. سایر بازیکنان حاضر در لیست ۲۵ نفره نیز به همراه تیم جوانان و دانشجویان تمرین دارند.

کد خبر 4659803 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال بانوان ایران لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!