Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کتابخانه شهید مطهری گناباد گفت: یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان گناباد برای اولین بار در کشور به کتابخانه تجهیز شد.

علیرضا صغیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: طرح تجهیز اقامتگاه‌های بوم‌گردی به کتابخانه از حدود سه ماه قبل مطرح و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شد که در نهایت یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان گناباد به کتابخانه تجهیز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول کتابخانه شهید مطهری گناباد با بیان اینکه که اولویت تجهیز این کتابخانه با کتاب‌های نویسندگان بومی است، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین حمایت از نویسندگان بومی است.

وی عنوان کرد: طی جلسات متعددی که با رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشتیم بنا شد که این اداره در قبال تجهیز اقامتگاه‌ها به کتابخانه، مزایایی را برای صاحبان این اقامتگاه‌های بوم‌گردی در نظر بگیرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌ها نیز به میزان خرید کتاب‌های بومی به اقامتگاه‌ها کتاب رایگان بدهند.

صغیر گفت: امیدواریم که تمام اقامتگاه‌های شهرستان از طرح مذکور حمایت کنند و از این پس در کنار عرضه خدمات خود به ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز توجه نمایند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره فرهنگ و ارشاد ترویج فرهنگ صنایع دستی و گردشگری کتابخانه اقامتگاه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد

مدیر عامل شرکت دانش بنیان مزبور روز یکشنبه افزود: این دستگاه با هدف برنامه ریزی و پایش، کنترل و آمارگیری تعداد کشتار در کشتارگاه های طیور و جلوگیری از کشتار بی رویه و کمبود گوشت و پروتئین در سطح کشور تولید شده است.

مهدی شیدایی ادامه داد: شمارش کشتار ماکیان و نصب دستگاههای مانیتورینگ در کشتارگاه‌های طیور و ارسال اطلاعات برای ادارات جهاد کشاورزی، دامپروری و غیره می تواند نقشی مهم و راهبردی در تامین گوشت مصرفی، خوراک طیور و پشتیبانی کشاورزی داشته باشد.

وی توازن نبودن تولید و مصرف گوشت طیور را از مشکلات مهم برشمرد و گفت: مانیتورینگ همزمان میزان تولید گوشت گرم همه استان‌ها در یک صفحه با قابلیت نظارت و کنترل توسط مسوولان و دست اندرکاران بخش زیادی از مشکلات را رفع می کند.
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: این دستگاه که توانایی شمارش انواع کشتار شامل، مرغ، بوقلمون، بلدرچین، شتر مرغ و غیره را دارد، هم اکنون بر روی سه کشتارگاه «سپید بال، سیمین بال و زرین بال» بستک شهرستان گناباد و استان خراسان رضوی نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شیدایی اضافه کرد: این دستگاه توانایی اتوماسیون خطوط کشتارگاه و سردخانه هوشمند و پس از کشتار طیور نیز دستگاه‌های اندازه گیری دما ویژه مرحله بسته بندی و سردخانه و همچنین دستگاه های مخصوص اندازه گیری دما بصورت برخط (آنلاین)، ویژه حمل طیور تا مقصد را دارد.
۳۰ شرکت دانش بنیان در مرکز رشد فناوری گناباد مشغول فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رشد ۵ درصدی موالید در شهرستان گناباد
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد