Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ورود دادستانی در جهت تکریم مساجد در جاده چالوس خبر داد و گفت: در این راستا دستور تشکیل هیئت امنای مساجد واقع در جاده چالوس و رسیدگی به مشکلات این مساجد از طرف دادستانی صادر شد.

حاجی رضا شاکرمی با تشریح اقدامات انجام شده در جهت تکریم مساجد در جاد‌ه چالوس بیان کرد: با توجه به اهمیت، حفظ و نگهداری مساجد بین راهی و تاکید بر اینکه جاده چالوس دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و محل تردد مسافران زیادی از کشور است، در همین راستا دستور تشکیل هیئت امنای مساجد واقع در جاده چالوس و رسیدگی به مشکلات این مساجد از طرف دادستانی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه اظهار کرد: در این خصوص مقرر گردید به قید فوریت نسبت به شستشوی فرش‌های مساجد، بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مساجد، سرویس شوفاژخانه مساجد، تأمین گازوئیل مساجد و نظارت بر خادمین مساجد اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز بیان کرد: ۵۵ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها موضوع تبصره چهار ماده دو قانون توزیع عادلانه آب صورت پذیرفت و به حالت سابق اعاده شد.

شاکرمی در پایان گفت: مجموعاً ۱۲۲ فقره چاهِ بدون پرداخت هزینه برداشت آب و چاه‌های غیرمجاز نیز در راستای مواد ۲۷، ۲۸ و ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب مسلوب المنفعه و پلمب شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • جاده چالوس بسته است
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله