Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیبانی تذرجی ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت موضوع انتخابات، شرح وظایف هر یک از اعضا را تشریح و تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « نازنین شیبانی تذرجی » در نخستین نشست با دبیران کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان خواستار برنامه ريزی و فراهم سازی  به موقع مقدمات و تمهيدات لازم، استفاده بهينه از دانش و فناوری های نوين و روز آمد و تسهيل سازی فرآيندهای انتخابات، به كارگيری نيروهای انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای انتخابات با استفاده از همه ظرفيت ها و امكانات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: برای تحقق اين مهم، تشكيل و راه اندازی کمیته های زیر مجموعه ستاد پشتیبانی انتخابات با حضور اعضاء امری ضروری و مورد تاكيد است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو گفت: یکی از زیرساخت‌های مهم برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و شفاف، آشنایی متصدیان برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات انتخابات است. 

 

وی با تاکید بر مصورسازی و ثبت جلسات  و مستندات فعالیت های کمیته های مختلف، افزود: مستندسازی اقدامات کمیته های مختلف ستاد انتخابات در قالب روزشمار برگزاری انتخابات و پوشش خبری و تصویری جلسات این ستاد، از جمله برنامه های این کمیته تا برگزاری انتخابات خواهد بود.

 

رئیس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان اولویت های مهم را در راستای وضعیت موجود استان از لحاظ تدارکات و پشتیبانی عنوان کرد و گفت: نیاز سنجی دقیق از امکانات مورد نیاز و جمع بندی آنها با توجه به میزان تخصیص اعتبارات و مدیریت درست و بموقع از  منابع اعلام شود.

 

در پایان این نشست مصوب شد، جلسات جمع‌بندی هر کمیته ۲ هفته یکبار برگزار و گزارش مکتوب به دبیرخانه کمیته ستاد انتخابات مالی و پشتیبانی در بخش های مختلف اعلام شود.

 

شایان ذکر است ستاد انتخابات استان دارای کمیته های اطلاع رسانی ، حراست و استعلامات ، حقوقی ،فناوری اطلاعات ، مالی و پشتیبانی و  کمیته امنیت به عنوان کمیته های شش گانه اصلی ستاد انتخابات استان است.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان حج نماز جمعه خراسان جنوبي غنی سازی اوقات فراغت مسجد بیرجند نشست دبیران کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان