Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، محمود عرب‌نژاد مدیرکل حج و زیارت استان کرمان امروز یکشنبه، 16 تیرماه در دیدار کارگزاران حج استان کرمان با استاندار گفت: شعار حج امسال «حج، خودسازی، تمدن اسلامی» انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه طول سفر زائران استان کرمان 41 تا 43 روز خواهد بود، افزود: پیشنهاد شده زائران بخشی از مراسم ولیمه خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص بدهند که استقبال خوبی نیز از این پشنهاد انجام شده و در خرید سوغات با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از کالای ایرانی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تفاهم کردیم که تعدادی از فروشگاه‌های استان کرمان با تخفیف ویژه به زائران کالا ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حج و زیارت استان کرمان بیان کرد: نخستین گروه اعزامی به عربستان ویزاهای آنها به صورت الکترونیکی صادر شده و همکاران ستادی ما 13 تیرماه به عربستان اعزام شده که مقدمات کار را آماده کنند و خوشبختانه مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد.
وی افزود: نخستین گروه زائران ایرانی دوشنبه، 17 تیرماه برای حضور در مراسم حج اعزام خواهند شد که در این راستا نخستین گروه زائران کرمانی نیز 29 تیرماه سال جاری اعزام می‌شوند و رفت زائران تا سوم مرداد ادامه دارد و برگشت از تاریخ 9 تا 14 شهریورماه خواهد بود.
عرب‌نژاد با اعلام این خبر که بیش از 86 هزار زائر از جمهوری اسلامی امسال به حج اعزام می‌شوند که 3 هزار و 420 زائر از استان کرمان است و 127 نفر عوامل اجرایی حج استان کرمان هستند تصریح کرد: وقوف زائران در مدینه کم است و پروازهای امسال به عربستان صرفا با هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می‌شود.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمان درپایان با بیان اینکه برای اعزام عتبات عالیات نیز هر هفته یک پرواز از کرمان انجام می‌شود و چهار گروه زمینی نیز هر هفته اعزام می‌شوند افزود: از نیمه دوم مردادماه ثبت‌نام زائران اربعین انجام خواهد شد که با توجه به صدور ویزا رایگان، پیش‌بینی افزایش زائرین را داریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی زائر حج عرب نژاد زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیر نظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 6097521

دیگر خبرها

  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده