Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:30:52 GMT

تخریب 3 کوره تولید زغال غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۱۱۴۶

تخریب 3 کوره تولید زغال غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با اعلام این خبر گفت: این کوره ها در منطقه اسپینه لوندویل آستارا تخریب شد.

نسرین غزنوی افزود : 3نفر از گرداندگان کوره های تولید ذغال که غیربومی هستند به مراجع قضائی معرفی شدند و یک دستگاه موتورسیکلت و ۲۵۰کیلوگرم زغال نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت : در بازرسی از یک دستگاه کامیون در جاده آستارا – اردبیل ۱۵۰ اصله چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قاچاق کشف و ضبط موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا

سرهنگ هادی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه مأمورین هنگ مرزی آستارا در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط نمایند افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان هنگ آستارا در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها گفت: نیروهای مرزبانی با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می‌نمایند.

کد خبر 6099396

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله