Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل غنیان روز یکشنبه در سومین دوره انتخابات مجمع خیرین سلامت استان یزد افزود: بیش از یک دهه از عمر این مجمع می‌گذرد و با استقبال بسیار خوب افراد روبرو شده و بخشی از فعالیت‌ها توسط این مجمع و مقداری هم توسط سایر نهادها جذب شده است

وی داد: از لحاظ تشکیلاتی به دنبال اداری کردن این مجموعه نیستیم الان هم همین نگاه وجود دارد و مدیریت فعالیت‌ها به عهده خیران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غنیان اضافه کرد: این مجمع در مسائل سیاسی ورود نمی‌کند زیرا در هرجایی که مجامع کمی رنگ و بوی سیاسی یا دولتی به خود گرفته بود، با تغییر دولت، مجمع هم دستخوش تغییر و به همین دلیل فعالیت‌ها با مشکل روبرو می‌شد و با پرهیز از این موضوع، فعالیت‌ها به خوبی ادامه پیدا کرد.

معاون امور استان‌ها مجمع خیرین سلامت از افراد خیر خواست در حوزه پژوهش کشور هم مشارکت کنند و تاکید کرد: یزد در این حوزه پیشروست، لازم است که بیشتر در حوزه پژوهش سلامت در یزد و کشور سرمایه‌گذاری شود تا بتوانیم با تقویت علوم، زمینه رفع بسیاری از بیماری‌ها و درمان را فراهم کنیم.

در سومین دوره انتخابات مجمع خیرین سلامت یزد ۷۰ نفر از معتمدین و خیرین سلامت نامزد شدند که از این تعداد هفت نفر به عنوان هیأت مدیره و ۲ نفر هم به عنوان بازرس به مدت ۲ سال انتخاب شدند.

۲۰۸۸/‏‬ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت بهداشت و درمان طرح مشارکت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند

 مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سالجاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش در دنیا قرار گیرد، گفت: همگام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با بکارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سالهای گذشته بسیاری از دانشگاه های کشور گام های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته اند و تلاش می شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: در این راستا، پروژه های هدفگذاری شده در سالجاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش بینی رفتارهای پر خطرشان است.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این همایش سه روزه، اظهار کرد: چالش های فراروی مراکز را با همکاری و همفکری یکدیگر باید برطرف کنیم و همه دانشگاهها مکمل همدیگر باشیم.

 ابراهیم نعیمی تصریح کرد: همه دانشگاه‌ها باید شورای سلامت و سبک زندگی را تشکیل داده و جریان سلامت در حوزه دانشجویی را پویا نگه دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند