Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اولین واکنش خود درباره «هادی رضوی» گفت: اگر دامادم خطایی کرده باید با او برخورد شود.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین واکنش خود به اتهامات سیدهادی رضوی داماد خود در پرونده بانک سرمایه، گفت: دچار بحران اجتماعی هستیم و عده‌ای حیات خود را در تخریب دیگران جست‌وجو می‌کنند البته نمی‌خواهم همه را به توهم توطئه متهم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنده 4 فرزند دارم که هیچ‌کدام قراردادی با هیچ کجای دولت ندارند، داماد من هم همین‌طور، در این مدت که من مسؤول بوده‌ام دامادم هیچ وقت نه برای ارتباطی از من درخواست کرده و نه من برای او انجام داده‌ام.

وزیر کار گفت: اما اگر دامادم خطایی کرده باید با او برخورد کنند و اگر من مداخله‌ای کرده‌ام باید مورد اعتراض قرار بگیرم؛ اما نکرده‌ام.

شریعتمداری افزود: نباید حیثیت من مورد تعرض قرار بگیرد. اگر کسانی فکر می‌کنند که حتی بچه من را در جلوی چشمم ذبح کنند، من باج می‌دهم، بدانند که من به کسی باج نخواهم داد.

این درحالی است که سید مهدی هادی رضوی در اولین جلسه محاکمه ۳۱ متهم بانک سرمایه که اردیبهشت ماه برگزار شد گفته بود: برخی افراد فضای رسانه‌ای برایم ایجاد می‌کنند و می‌گویند داماد شریعتمداری(وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) هستم که این ظلم است؛ با زبان روزه درخواست دارم مرا خارج از این عنوان محاکمه کنید.

در همان جلسه بعد از قرائت کیفرخواست متهم سیدمهدی هادی رضوی، رئیس دادگاه اعلام کرد که وی به مشارکت در اخلال در نظام بانکی از طریق کسب تسهیلات مال نامشروع در قالب ۵ فقره به مبلغ ۱۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان متهم است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر کار محمد شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن عنوان کرد:هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق