Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت جشن‌های دهه کرامت در ۲۵۵ بقاع متبرکه گیلان در حال برگزاری است.

وی افزود: دهه کرامت، روز پنجم ذیقعده که در تقویم رسمی کشور به روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای اعتلای فرهنگ زیارت و تکریم سلاله پاک رسول خداست که می‌بایست قدر آن را دانسته و از آن بیشترین بهره برداری ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: پخش و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) در ۵۴ بقعه متبرکه (هر روز ساعت ۸ صبح)، برپایی غرفه عکاسی برای گرفتن عکس یادگاری زائران با بقعه و اهداء به صاحبان عکس در طول دهه کرامت در ۲۲ بقعه متبرکه، جذب و ثبت نام خادمین افتخاری بقاع متبرکه، افتتاح مراکز افق در بقاع متبرکه شاخص در طول دهه کرامت (در ۱۲ بقعه)، برگزاری همایش ویژه بزرگداشت امامزادگان در سطح استان و برگزاری ۱۴ مراسم مشابه در هر شهرستان، راه اندازی غرفه عرضه محصولات فرهنگی در ۱۱ بقعه، برپایی ایستگاه صلواتی ۵۴ بقعه متبرکه، تجلیل از مدافعان حرم، جانبازان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم در مراسم‌ها از جمله برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه گیلان است.

حجت الاسلام علیزاده افزود: برپایی غرفه پاسخگویی به سوالات و شبهات مطرح در مورد امامزادگان، بقاع متبرکه و وقف، توزیع بروشور و ویژه نامه معرفی امامزادگان شهرستان مخصوصا امامزادگان شاخص، تجلیل از هیئت امناء، خادمین و خیرین بقعه‌ساز، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه و صاحبان آثار برتر پژوهشی از دیگر ویزه برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت است.

وی، با بیان اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت علیهم السلام است، تصریح کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات عام المنفعه به مردم و معرفی بقاع متبرکه است.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۵۵ بقاع متبرکه گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد