Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@08:16:52 GMT

برگزاری جشن دهه کرامت در 55 بقعه متبرکه استان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۳۴۲۲

برگزاری جشن دهه کرامت در 55 بقعه متبرکه استان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری جشن دهه کرامت در 55 بقعه متبرکه استان خبر داد.

حجت‎الاسلام عباسزاده در گفت‎و‎گو با ایسنا منطقه لرستان درباره برنامه‎های دهه کرامت در استان اظهار کرد: جشن دهه کرامت در 55 امامزاده لرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال باتوجه به سیل اخیر، کاروان کرامت در استان لرستان به منظور کمک به مردم این مناطق و همچنین افزایش روحیه آنان حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس زاده اضافه کرد: بنا داریم با استفاده از ظرفیت معنوی دهه کرامت در زمینه گسترش فرهنگ شیعی گام برداریم.

وی افزود: همچنین چهار همایش شهرستانی دیگر در شهرستان های بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، خرم‌آباد برگزار می‎شود.

عباس‌زاده گفت: امسال برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در امامزادگان استان برگزار می‌شود که در هر کدام از بقاع به تناسب ظرفیت، برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استفاده از ظرفیت اوقاف و امور خیریه سیل دهه کرامت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد