Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر اتحادیه صادرکنندگان آبزیان گفت: سرمایه گذاری در بخش پرورش ماهی باید اصولی باشد که درحال حاضر گسترش و توسعه واحد‌های آب بندان اصولی نیست تاریخ انتشار: 14:48 - 16 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۲۵۷

علی اکبر خدایی در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص نوسان قیمت ماهی منجمد و صادراتی اظهار کرد: در حدود یک ماه گذشته تاکنون به دلیل افزایش هزینه‌های پروش ماهی و هزینه اجاره مزارع، قیمت ماهی‌های منجد و صادراتی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: از انواع ماهی‌های صادراتی می‌توان به خاویار، ماهی های حرام گوشت و انواع ماهی‌های مجمد به شیر، حلوا و راشگو اشاره کرد.
دبیر اتحادیه صادرکنندگان آبزیان در رابطه با روش‌های پرورش ماهی بیان کرد: پرورش ماهی در آب بندان‌ها یکی از روش‌های کم هزینه پرورش ماهی در کشور است که قیمت تمام شده‌ی محصول در این روش بسیار کم است، اما روش دیگری که در پرورش ماهی‌های قزل آلا و کپور استفاده می‌شود به دلیل سخت‌تر بودن و گسترده‌تر بودن امور پرورشی، از هزینه‌های بالاتری برخوردار است.
خدایی خاطر نشان کرد: دولت و مدیران مربوطه نباید تنها به فکر رشد و توسعه واحد‌های آب بندان باشند چراکه با این امر پرورش دهندگان دیگر با مشکل و رکود مواجه خواهند شد، پس با این وجود دولت بایستی به فکر این باشد که تمامی روش‌ها و واحد‌های پرورشی را توسعه دهد.
وی ادامه داد: دولت باید سود و نرخ محصولات واحد‌های پرورش ماهی را در کشور بیشتر کند چراکه این واحد‌ها همانطور که اشاره شد، هزینه‌های بیشتری طی تولیدات خود باید پرداخت کند به اصطلاح، استهلاک این واحد‌ها نسبت به روش آب بندان بیشتر است.
دبیر اتحادیه صادرکنندگان آبزیان تصریح کرد: سرمایه گذاری‌ها در راستای پرورش ماهی باید اصولی انجام شود که در حال حاضر گسترش و توسعه واحد‌های آب بندان به دلیل کمبود بارش در کشور اصولی نیست و باید از هزینه‌ها و استهلاک‌های واحد‌های پرورش دهنده ماهی کاسته شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماهی پرورش آبزی توسعه آب بندان صنعتی قزل آلا کپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از سرانه به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است.

نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید.

به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه ها شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901018

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • آیا منجمد کردن نان آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳