Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:50:46 GMT

مشارکت حد اکثری بوشهری ها در طرح ملی کنترل فشار خون

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۴۲۶۲

مشارکت حد اکثری بوشهری ها در طرح ملی کنترل فشار خون

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی کنترل فشار خون بالا از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با دیگر استان‌های کشور در استان بوشهر نیز آغاز شد.

وی با بیان اینکه این طرح برای افراد بالای ۳۰ سال تدوین شده است، افزود: طبق آمار میزان افراد بالای ۳۰ سال بیش از ۵۰۰ نفر است و تا کنون در این طرح بیش از ۳۹۴ هزار نفر شرکت کردند که نشان از مشارکت خوب مردم استان در این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با عنوان اینکه اکنون ۸۰ درصد جامعه هدف ما در استان در این طرح شرکت کرده اند، خاطر نشان کرد: برگزاری این طرح با هدف ارتقا آگاهی عمومی و حساس سازی جامعه اجرا شده است.

کشمیری عنوان کرد: کم تحرکی، رژیم غذایی نا مناسب، سابقه خانوادگی، دیابت و خورد نمک از عواملی است که انسان را در معرض فشار خون بالا قرار می‌دهد و تنها راه حل مقابله با آن اصلاح سبک زندگی است.

وی تصریح کرد: طبق آمار بیشترین میزان مرگ و میر را بیماری‌ها غیر واگیر و یا مزمن تشکیل می‌دهد که این عوامل ریشه در سبک زندگی و تغذیه و عادات مردم دارد.

کد خبر 4660188

منبع: مهر

کلیدواژه: فشار خون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ویران شدن سیل بند از فشار آب + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین دیروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، تصاویر ارسالی تخریب سیل بند روستای انجیروک بخش گراغه از توابع نصرت آباد زاهدان در پی سیلاب و طغیان رودخانه را نشان می‌دهد.

کد خبر 849135 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • لحظه ویران شدن سیل بند از فشار آب + فیلم
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم