Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیرآبادی گفت: دهه کرامت با هدف بزرگداشت بزرگان دین و بهره بردن از دستاوردهای معنوی آن مطرح شده بنابراین ثبت این دهه در تقویم می‌تواند گام مهمی در جهت توجه بیشتر مردم به آن باشد. نمایندگان سه استان قم، مشهد و شیراز در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را تهیه و در آن از شورای فرهنگ عمومی درخواست کنند دهه کرامت در تقویم رسمی ثبت و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «قدس آنلاین»، درباره دهه کرامت و ضرورت ثبت این دهه در تقویم رسمی کشور، اظهار داشت: دهه کرامت با هدف بزرگداشت بزرگان دین و بهره بردن از دستاوردهای معنوی آن مطرح شده و ثبت این دهه در تقویم می‌تواند گام مهمی در جهت توجه بیشتر مردم به این موضوع باشد، بنابراین ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور ضروری است. شورای فرهنگ عمومی قم و مشهد باید اقداماتی را در راستای ترویج معارف و مناسبت‌های دهه کرامت انجام دهند و پیگیریهای لازم برای ثبت آن در تقویم صورت بگیرد.

احمد امیرآبادی همچنین تصریح کرد: همچنین یکی از کارهایی که نمایندگان نیز می‌توانند در این زمینه انجام دهند، این است که نمایندگان سه استان قم، مشهد و شیراز در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را تهیه و در آن از شورای فرهنگ عمومی درخواست کنند دهه کرامت در تقویم رسمی ثبت و اجرایی شود.

انتها پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احمد امیرآبادی دهه کرامت شورای فرهنگ عمومی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا بساطی شهردار ناحیه ۸ اظهار داشت: به مناسبت ۸ اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور نویسنده بزرگ معاصر و خالق رمان مشهور سووشون، با همکاری خانه موزه سیمین و جلال، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مراسم جشنی با حضور شخصیت های فرهنگی، مدیران فرهنگی شهر و علاقمندان فرهنگ و ادب در خانه این زوج نامدار معاصر برپا شد.

گفتنی است در این مراسم محمد حسین دانایی خواهرزاده جلال آل احمد، احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم در ایران ( شورای جهانی موزه‌ها)، احمد ابوحمزه رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر حضور داشتند و هر کدام به جنبه‌هایی از شخصیت سیمین دانشور و جلال آل احمد و اهمیت خانه موزه سیمین پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران