Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:48:18 GMT

جدایی ۲ هافبک از پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۵۳۰۵

جدایی ۲ هافبک از پرسپولیس؟

درحالیکه برخی رسانه‌ها از جدایی ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خبر داده بودند، اما این خبر تکذیب شد.

به گزارش مشرق، پس از حضور گابریل کالدرون در  تیم فوتبال پرسپولیس تهران، خبری منتشر شد که برخی بازیکنان با تجربه پرسپولیس در لیست مازاد سرمربی آرژانتینی هستند و باید از تیم بروند که این مربی در حاشیه تمرین سرخپوشان در گفتگو با رسانه‌ها این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین ساعتی قبل، برخی رسانه‌ها از توافق سعید کریمی، هافبک جوان پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان خبر داده بودند که این خبر نیز توسط خود این بازیکن تکذیب شد و قرار است او در کنار دیگر بازیکنان در تیم سرخپوش پایتخت باشد و در لیگ نوزدهم فعالیت کند. این بازیکن می‌داند که  شاید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی به او نرسد، اما تصمیم دارد در پرسپولیس بماند و با این تیم به قهرمانی‌های متعدد برسد.

همچنین گفته می‌شد، محسن ربیع خواه هم که مصدومیت بدی را پشت سر گذاشت، در لیست مازاد سرمربی آرژانتینی قرار دارد و باید از پرسپولیس برود، اما این خبر صحت ندارد و ربیع خواه که در دوران برانکو در بیشتر بازی‌های پرسپولیس حضور داشت، در جمع سرخپوشان خواهد ماند.

البته گفته می شود او مذاکراتی را با باشگاه صنعت نفت آبادان داشته است.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: نظرم روی مهاجم ازبک مثبت نیست

با توجه به حضور سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمد نادری و ... بازی به ربیع خواه در پست دفاع نمی‌رسد و همچنین در پست هافبک دفاعی نیز بازیکنانی مانند احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن، سروش رفیعی و ... حضور دارند و به همین دلیل شانس بازی کردن هافبک با تجربه پرسپولیسی‌ها کم است.

از سویی دیگر در پست هافبک که سعید کریمی حضور دارد، بازیکنانی از جمله سیامک نعمتی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و ... حضور دارند و به نظر می‌رسد بازی به فوتبالیست دیگری در پرسپولیس ندارد.  

البته در کنار این بازیکنان، آدام همتی و چهار بازیکن جوان دیگر هم هستند و باید دید آیا آن‌ها در لیگ نوزدهم خواهند ماند یا خیر؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس درگیری های اسرائیل پرسپولیس محسن ربیع خواه سعید کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!