Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@04:21:19 GMT

پایان مسابقات بوچیای قهرمانی کشور در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۵۳۴۱

پایان مسابقات بوچیای قهرمانی کشور در مشهد

مسابقات بوچیا قهرمانی کشور بانوان با قهرمانی تیم تهران الف در مشهد به پایان رسید.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، مسابقات بوچیا قهرمانی کشور بانوان در مشهد پایان یافت. در این دوره از مسابقات، تیم های تهران الف ، خراسان رضوی و تهران ب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم گیلان نیز جام اخلاق را به خانه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اختتامیه مسابقات با حضور طباطبایی، رئیس انجمن بوچیا فدراسیون، امیر زارعی معاون امور ورزش، فهیمه سروری، معاون ورزش بانوان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد. گفتنی است؛ در این مراسم مدال ها، احکام قهرمانی و کاپ های مسابقات به تیم های برتر اهدا شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اخلاق خراسان رضوی مشهد قهرمانی مسابقات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید

ایسنا/اردبیل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی ساوالان اردبیل به پایان رسید.

صمد نوتاش، هشتم اردیبهشت در حاشیه مراسم قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان از اتمام این مسابقات در مشگین شهر خبر داد و گفت: تیم ساوالان اردبیل مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد.

نوتاش ادامه داد: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با ۶۶ بازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد نائب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان در مشگین شهر برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران