Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:36:24 GMT

شرارات و نزاع دسته جمعی خط قرمز ناجا است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۵۵۴۹

شرارات و نزاع دسته جمعی خط قرمز ناجا است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ایوب سلیمانی ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شرق استان تهران که در سالن اجتماعات کوثر فرماندهی شرق استان در ورامین برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در منطقه جرأت شروع جنگ علیه کشور ایران را ندارد اظهار داشت: حتی اگر کشورها با یگدیگر به اجماع برسند نیز باز هم جسارت آغاز جنگ را نخواهند داشت و این نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با تاکید بر اینکه فشار و تحریم‌های آمریکا تا پایان سال تدوام نخواهد داشت افزود: استکبار جهانی در این مدت با استفاده از رسانه‌های معاند سعی داشتند روحیه مردم را تعضیف کنند ولی نتوانستند و زمانی که می‌خواستند اراده و قدرت ایران را امتحان کنند با پاسخ قاطع نیروهای نظامی مواجه شدند که این امر نشان از اراده قوی ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرق استان تهران از مناطق مهم استان تهران است گفت: سرریز ناامنی‌های تهران از این منطقه است و در این منطقه حوزه سرقت موفق شده تا حد خوبی سرقت را کاهش داده و کنترل کند و در حوزه کشفیات نیز شرق استان تهران رتبه یک کشور را دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شرارات و نزاع دسته جمعی خط قرمز ناجا است بیان داشت: اولویت‌های پلیس در منطقه کاهش شرارات، قتل و آدم ربایی است چرا که ناجا ویترین نظام اسلامی در تکریم مردم است و باید با بهترین نحو با مردم برخورد شود.

کد خبر 4660356

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار ایوب سلیمانی فرمانده ناجا ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین شیرمحمدی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه ۶۱ سوره آل عمران، ۳۵ سوره احزاب و ۹۷ سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، افزود: امروز دشمن سعی در ایجاد دودستگی در جامعه مابین یک دسته کم‌حجاب و یک دسته افراد باحجاب را دارد تا بین این دو دسته اختلاف و آشوب ایجاد کند و به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی آنان از بین رفت و ما باید در عین دفاع از عفاف و حجاب مانع از دودستگی شویم و این جریان را مدیریت کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است؛ باید سعی نمائیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب نیز اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم کلیه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه گردد، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

کد خبر 6090999

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای