Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) مرداد ماه امسال در تبریز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، دبیر تخصصی چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی در گفت‌ وگو با ایلنا با اعلام اینکه ۱۷۶ اثر نمایشی در بخش نمایشنامه‌نویسی و صحنه‌ای به دبیرخانه این دوره از جشنواره تئاتر رضوی رسیده است، افزود: از این تعداد ۹۳ اثر برای بخش نمایشنامه نویسی و ۸۳ اثر برای بخش صحنه‌ای به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی لزیری اظهار داشت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، لرستان، یزد، کرمانشاه، هرمزگان، ایلام، مرکزی، همدان، قزوین، اردبیل، سیستان و بلوچستان، اصفهان، قم، گلستان، خراسان شمالی، کرمان، خراسان رضوی و تهران به دبیرخانه چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی است.


دبیر تخصصی چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی و گسترش فرهنگ تماشای تئاتر و انتقال مفاهیم بلند انسانی از طریق این هنر را از اهداف مهم این جشنواره اعلام کرد.

لزیری، ادامه داد: برگزاری این جشنواره شرکت کنندگان را به سمت تحقیق و بررسی در پیرامون موضوعات جشنواره هدایت می‌کند و همین امر سبب می‌شود تا آثار ارسالی هم از نظر محتوا و هم از نظر هنری و فنی از ویژگی‌های ممتازی بهره‌مند شود که این موضوع به توسعه و تعمیق بیش از پیش فرهنگ رضوی کمک می‌کند.
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام رضا تئاتر ترویج فرهنگ سیستان و بلوچستان قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری این دوره را تشکیل تیمهایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب، به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان بپردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در سه مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن در یک روز از صبح تا شب، ۳۰۰ نفر از بانوانِ تحصیل کرده و علاقه‌مند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط استادان اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

به گفته وی چهار محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره ها، پس از سپری کردن هر سه دوره، حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور