Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی پروین بعد از دیدار با گابریل کالدرون در شرکت پیشکسوتان گفت: کالدرون فوتبالیست بزرگی بوده و 3 دوره در جام جهانی بازی کرده است در حالی که من فقط یک دوره در این رقابت‌ها بازی کردم. از این لحاظ او از من جلوتر است.


وی در مورد وضعیت استقلال و اینکه این فصل رقابت خوبی بین این تیم و پرسپولیس وجود خواهد داشت، یادآور شد: آنها تیم رقیب هستند و واقعا تیم خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطراف خود من آدم استقلالی زیاد است و همگی از دوستان‌مان هستند. باید به آنها احترام گذاشت چون واقعا هر موقع استقلال و پرسپولیس قدر بودند رقابت بین آنها جذاب‌تر بوده است.


پروین در مورد اینکه هواداران از کالدرون قول قهرمانی و پیروزی در دربی را می‌خواهند، عنوان کرد: در این باره نباید قولی داده شود. پرسپولیس برای قهرمانی همه تلاش خود را می‌کند اما واقعا رسیدن دوباره به این عنوان سخت است. الان تیم‌های زیادی هزینه کرده‌اند. همین استقلال را هم در نظر بگیرید که تیم خوبی است و نمی شود از الان گفت پرسپولیس حتما دربی را می‌برد. یک زمانی ما با یک میلیون و دو میلیون تیم را می‌بستیم و قهرمان می‌کردیم اما الان عرب باید 100 میلیارد هزینه کند.


وی خاطرنشان کرد: الان بازیکنی حاضر نیست زیر دو و سه میلیارد قرارداد امضا کند. واقعا این شرایط برای مدیریت و هیئت مدیره باشگاه سخت است که بخواهند پول جور کنند. امیدوارم پرسپولیس بیشتر حمایت شود. پیشکسوتان حمایت خود را خواهیم کرد و اگر هم کسی انتقاد می‌کند از سر دلسوزی است. من 40 سال عمرم را در این تیم بودم و واقعا پرسپولیس را دوست دارم.  شرکت پیشکسوتان هم از همین پیشکسوتان تشکیل شده و همه جمع هستیم تا پرسپولیس را حمایت کنیم تا انشالله قهرمان شود. اگر هم قهرمان نشود خواست خداست چون واقعا در فوتبال چیزی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و ممکن است شما در دقیقه 90  گل بخورید.  انشالله همه دست به دست هم می‌دهیم تا پرسپولیس موفق باشد. من خوشحال خواهم شد که استقلال هم موفق باشد چون وقتی هر دو تیم خوب باشند به سود فوتبال‌مان است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گابریل کالدرون پیشکسوت پرسپولیس پرسپولیس علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان

آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان استان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079251 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند